Finally reading again!

Slik har jeg tilbrakt store deler av formiddagen! -I joggebukser, strikkegenser, kosesokker og med håret i tutt! Bestefar har nemlig vært på bokforhandleren og kjøpt bok til meg! “Den ene pluss en” av Jojo Moyes, har lenge stått på ønskelisten, og da han gamlefar likevel skulle til byen for noen ærend ba jeg ham kjøpe med litt lesestoff i tillegg. Jeg må jo ha noe å lese på til togturen hjem! Det er så lenge siden jeg har lest noe gøy nå at jeg kjenner jeg nesten ikke kan vente med å få drømt meg bort i denne romantiske romanen.

Jojo Moyes er forfatteren av favorittboken min “Et helt halvt år”, så forventningene til denne er mildt sagt skyhøye! Er det noen av dere som har lest den? Kjenner jeg meg selv rett så har jeg lest den ut i løpet av helgen og da skal dere ikke se bortifra at en bokanmeldelse kommer. <3 Kanskje dere skulle få lyst på boken selv? Da er det jo bare å sette den opp på ønskelisten til jul!

Nå ble det en sen første-update på dere her! Tante kom på overraskelsesbesøk med hjemmelagde pepperkaker til morgenen i dag og da hadde jeg bare lyst til å tilbringe mest mulig tid sammen med henne. Hun fikk riktignok æren av å knipse noen antrekksbilder av meg, men sett bortifra litt bloggfotografering, så har denne dagen så langt bare gått til kos og kvalitetstid med familien. Mine siste timer er blitt godt utnyttet, og nå sitter jeg på toget hjem om to små timer! Herlighet, jeg kan ikke tro at fire dager er gått allerede.

Flere som har lest boken? Er den like bra som Et helt halvt år?

10 kommentarer
    1. jeg ble faktisk pittelitt skuffet når jeg leste “den ene pluss den andre”, for jeg hadde så høye forventninger jeg og.. fantastisk bok på alle mulige måter, men i mine øyne så vare et helt halvt år hakket bedre! 🙂
      vil anbefale deg å lese en bok som heter bringebærpiken, om du ikke alt har lest den. en helt fantstisk bok, som jeg kunne lest 10 ganger, og likevel funnet noe nytt og spennende! :))

    2. Moren min har lest denne boken, og hun ble også skuffet. Ikke på nær til å slå “et helt halvt år” dessverre :/

    3. Så kjekt at du er begynt å lese igjen. I alle fall nå når den 4. boken i Crossfire serien er kommet i butikkene(HURRA). Kjøpte den selv i dag, regner med at du også skal(evt. har) gå til innkjøp av den? Gleder meg i alle fall noe sykt til å se hvordan ting utvikler seg mellom Eva og Gideon(klapper i hendene) 😀

    4. Holder på med den boken jeg også men føler ikke jeg har kommet inn i den enda til å kunne anbefale den. Har bare lest 50 sider. Kan derimot anbefale: Historien om vakre jente, og Du elsket alltid havet. Ellers kan jeg også anbefale boken kunsten å høre hjerteslag. Fantastiske alle sammen.

    5. Denne står på ønskelisten hos meg, så gleder meg til å høre hva du synest om den! Et helt halvt år er bare helt fantastisk, om denne nærmer seg like god er jeg i skyene! Å finne liknende bok som et helt halvt år er jo nesten umulig! – men kanskje ikke?!
      Bokanmeldelse hadde vært toppers! 😀

    6. Jeg likte boken kjempegodt jeg!:) Er midt i eksamenstiden (så har nok av pensum å lese for å si det sånn..), men leste den likevel ut på rekordtid. Nå har ikke jeg lest “Et helt halvt år” så kan ikke sammenligne med den, men synes du absolutt bør glede deg til boka! God lesing:):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg