Antrekk – 261114

Fy søren så herlige dere er! Arh! Det er en sann fryd å klikke seg inn på blogg.no og gå gjennom kommentarfeltene om dagen. Det er bare gode ord å finne, og det gjør meg så glad! Jeg har ikke fått svart på alt som har tikket inn det siste døgnet, men det skal jeg se å få gjort så fort dere er oppdatert med enda en liten antrekkspost. Jeg liker i grunn ikke å publisere to innlegg under samme kategori rett etter hverandre, men disse antrekksoppdateringene er blitt så sjeldne den siste tiden at det sikkert ikke skader!

Bestefar og jeg har vært ute på shoot nok en gang, og denne gang fikk jeg til og med skryt for å ha kledd meg riktig for årstiden! “Det e isje så bra så långbokser, men du e ihvertfall tedekka”. Hehe, har dere hørt!? *Klapperihendene*


Støvletter fra Bianco, Genser fra Bikbok, Shorts fra H&M, Veske fra Charles & Keith

Jeg koste meg glugg ihjel hos Iselin i går kveld, og i dag har jeg bare planer om å slappe av med bestemor og bestefar. Vi har en farmendate klokken 21.40 i kveld, og før den tid tenker jeg å spise en litt for god middag, ta Bella med på løpetur og skrive litt mer med dere! Høres ikke det ut som en alle tiders onsdag?  Åh, jeg vil ikke hjem i morgen! Jeg har det alt for fint her. Jaja, jeg har heldigvis noen spennende ting på planen når jeg kommer hjem igjen også. Går alt etter planen så får jeg forhåpentligvis et 55 centimeter langt, og fyldig hår igjen fredag morgen, og når det er på plass er jeg klar for date med en pen, ung herremann! Hehehe, jeg vet jeg dreper dere når jeg skriver slikt. Unnskyld <3

Ha en strålende onsdag videre alle sammen!
Nå skal jeg kose meg med kommentarene deres. <3

35 kommentarer

Siste innlegg