Antrekk – 251114

Å våkne opp hos bestemor og bestefar er bare det beste i hele verden. Det er en drøm å bli vekket 09.30 om morgenen til pådekket koldtbord.. Ekte bestemorstil med Green gate service, ti tusen forskjellige pålegg, egg, te, juice og oboy. Det blir faktisk ikke bedre. Nå vil jeg bare at pappa, farmor og farfar kommer hjem fra thailand og at det blir jul. Nei, jeg kunne bare blitt her i en hel måned. Det er så mildt og deilig her i Stavanger! Et lite øyeblikk trodde jeg at jeg skulle få ta antrekksbildene i sol denne tirsdagen, men sola kom og forsvant igjen på 30 minutt. Pyttsann! Noen bilder våget vi oss til å ta likevel, og som vanlig har flinke bestefar stått som fotograf.

I kveld tenkte jeg å hive meg på besøk til Iselin! Jeg har invitert meg selv på filmkveld, og nå ser det ut til at jeg får som bestilt. <3 Hehe. Må jo passe på å få truffet alle mine kjære og nære når jeg først er “hjemme”. Ja, jeg kaller det enda hjemme. Jeg har bodd i Kristiansand i 10 år, men Stavanger vil likevel alltid være “hjemme”. Det er her jeg er oppvokst og det er her familien min holder til.

Bestemor, besefar og jeg skal snart snurre opptaket av gårsdagens episode “Jakten på kjærligheten”, men først ville jeg innom for å oppdatere dere litt! Håper dere har det bra. Dere er ihvertfall superflinke på respons om dagen! Det skal dere vite blir satt stor pris på.

Å få respons i form av kommentarer, mail og meldinger er alltid gull. -Eller.. det synes ihvertfall jeg! Bestefar begynner vel ærlig talt å bli gal av den mobilen min. Den lager nemlig ulike lyder hver eneste gang det er aktivitet både på facebook, snapchat eller i mailboksen…

Bestefar: Hadde jeg fått så mange smser, ville jeg skrudd av telefonen og gitt den til frelsesarmeen.


Genser fra Bikbok, Bukse fra ukjent butikk i Chiang Mai, Sko fra Charles & Keith, Belte fra Gina Tricot

Haha, han er ikke lite skjønn heller. <3
Ønsker dere en fin tirsdag videre! Familiekvalitetstid neste.

37 kommentarer
    1. Utrolig Fint outfit! Er det en person som inspirerer gang på gang, så er det deg altså! Har bare et lite spørsmål. Har du enda kontakt med Jonas, hvordan forhold har dere til hverandre nå? Du trenger selvfølgelig ikke svare om du ikke ønsker. Må bare si nok en gang hvor inspirerende du faktisk er.

    2. Hva skulle man gjort uten besteforeldre?! De er virkelig gull verdt! 🙂 kjenner meg igjen i mobilkommentaren 😉 hehe. Tror nok aldri de vil forstå seg på dagens ungdom og mobilavhengigheten (men det er jo forståelig, den blir nok brukt litt vel mye). 🙂

    3. Vet ikke helt hvordan dette høres ut, men får helt kriblinger i magen av tanken på å lese bloggen din i jultida. Haha, ler av meg selv. Med det er seriøst en glede!!<3 Jeg elsker jul og har allerede masse julestemning!!<3 Men serr. Gleder meg skikkelig til du legger ut bilder av deg selv hos besteforeldrene dine i koseklær, julegavekjøpene dine osvosv. Sier jo ikke at du legger ut akkurat disse tingene, men du klarer rett og slett å spre julegleden skikkelig. Omg, høres sikkert helt idiot ut, men poenget er bare at jeg nesten får vondt i magen av glede ved tanken på å lese bloggen din i desember 😀 <3 <3 Haha, ikke at jeg ikke gleder meg ellers altså, men det er bare mer spesielt på denne tiden av året. 🙂 ! <33 Koos deg videre i stavanger<3

    4. Når tid er det du skal ha eksamen? Kunne du hatt et innlegg hvor du f.eks skriver ti punkter på hva som gjør deg lykkelig, ti punkter på hva som gjør deg trist eller noe sånt?

    5. Så koselig!
      Men kan du slutte å hinte sånn og heller fortelle oss litt om din nye flamme? Er så nysgjerrig! Har jo sett et glimt på instagram tror jeg, men du vil jo ikke svare. Skjønner dette med privatliv men OMG!!

    6. No har eg lest bloggen din i fleire år, og kvar einaste dag må eg trykke inn å sjå på ka Marthe har funne på.. 🙂 Innlegga dine e så kjekke å lese, inspirerande, bildene dine er så fine, du virka til å vere eit heilt fantastisk vesen og eg blir meir og meir imponert over deg. Så mange år på topplista, og forsatt med begge beina planta på jorda. Du er den bloggeren som har beholt så mange lesere uten å provosere, og uten å lage storm rundt deg for å få opp lesertallet.. du e en blogger som har holt lesertallet oppe fordi alle vi ser kor fantastisk du e ! Bloggen din kan forandre en mørk dag, bare fordi heile deg stråla igjennom velformulert tekst og fine bilder. Du e helt fantastisk Marthe, keep up the good work ! 😀

    7. Trude: Ååå, jeg bliir så glad! Setter stor stor pris på kommentarer som denne. Jeg blir kjempemotivert <3 Tusen tusen takk for så mange gode ord. Lesere som deg er gull verdt! 🙂

    8. Navn: Herlighet for en skjønn kommentar! Ååå <3 Ble helt julegiret selv jeg nå. Får bare lyst til å hoppe i reinsdyrspysjen og knipse kosebilder i sofaen med en gang. Hihi! Gleder meg halvt ihjel til å blogge i denne tiden selv. Det er en fryd å spre julestemning her på bloggen så ikke bekymre deg for at jeg ikke kommer til å gjøre det i år også! Mihi 😀 Tusen takk for kommentaren din. <3 OG GOD JUL!

    9. Anonym: Tusen tusen takk! Kjempehyggelig å høre 😀 Jonas og jeg er fremdeles venner. Vi har ikke akkurat all verdens med kontakt, men skulle det være noe så er jeg her og jeg regner med han ville ha stilt opp for meg også. 🙂 Men Jonas er nok superforelsket om dagen for han fikk seg fru for ikke lenge siden! <3 🙂

    10. Hallo 🙂
      Lurer bare på genseren du har på deg i dette innlegget, vet du om den fortsatt er i butikk? Har fått skikkelig hang-up på magetopper, og den var så fin!
      Gleder meg forresten til å lese bloggen din i juletiden som kommer, du er så fantastisk flink!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg