Post a picture…

Post et bilde der du er deg selv…

Post et bilde av deg fra 2010…

Post et bilde av familien din…

Post et bilde av en person som gjør deg glad…

Post et bilde der du står på ski…

Post et bilde fra en tid du savner…

Sommerferien 2013….

Post et bilde fra en uforglemmelig kveld…

Post et bilde der du har det gøy…

Post et bilde der du ikke har det gøy…

Post et bilde fra en minnesrik fest…

Post et bilde av noen som betyr mer for deg enn de tror…

Post et bilde fra ditt verste ferieminne…

Post et bilde fra ditt beste ferieminne…

Verste og beste ferieminne fikk jeg på en og samme tur! Zimbabwe 2012 <3
Har du lest bloggen så lenge at du husker historiene bak alle disse bildene?



Blir du inspirert til å skrive samme type innlegg, legg gjerne igjen en lenke til bloggen din under her!

41 kommentarer
    1. Jeg husker alle bildene! Har lest bloggen din fra da du og Kristina delte samme blogg, og leste den da noen år der før du fikk din egen 🙂

    2. Elsker dette innlegget! Ser jo ut som du er på ski tur med selveste Dronningen 😉 hehe var veldig likt!

    3. Har fulgt med siden du og Kristina delte blogg, husker jeg gikk i 8nde da.. Nå gå jeg 2 vgs, haha, tiden flyr!!

    4. for en stund siden la du ut oreiskaffe oppskrift. En av bilde du tok er nå retweetet på Twitter 10,6 k gang 🙂 måtte bare is ifra siden det va så utrolig artig!!

    5. Husker de fleste 😀
      Så noen allerede hadde kommentert det, men jeg sier det likevel. Jeg utfordrer deg tilbake, lag ett innlegg der du skriver bakgrunnen til tittlene disse bildene har blitt tildelt! Hadde vært utrolig gøy!! For gamle lesere å få frisket opp minnene, g nye lesere å bli bedre kjent med deg:D Utrolig gøyalt innlegg, du er den beste bloggeren<3

    6. eg har ikkje så mye bilder av meg fordi eg HATER kamera….hahaha men har jo masse minner og bilder av andre ting da….men eg orket ikkje en fyr eg var sammen med for han spilte gitar og løp rundt med kamera hele tiden hahahaha-eg er av dem gamle sorten…eg vil ha en mann som snakker med meg og vi koser oss sammen eller sammen med andre -familie,venner etc, ikkje en som KUN glor på en PAD, en gitar , kameraet sitt eller mobilen sin…. nå har eg hatt begge deler.. hahaha, neste mann er enet drømmeprinsen eller så gir eg opp hele mannebeingreiene….hahahaha
      dritkule bilder, elsker det av deg med fisken <3<3

    7. elsker slike type innlegg! kan du poste et bilde av noe/noen som gjør deg glad på alle bokstaver i alfabetet! for eksempel: a- annika, b-besteforeldre osv 🙂

    8. Hei Marthe! Åååå, dette innlegget likte jeg VELDIG godt 🙂 Så moro å få et lite tilbakeblikk også, og jeg husker faktisk en del av bildene og “historiene” bak 🙂
      Virker som du storkoser deg hjemme i Stavanger, fortsett med det! Du er nok sikkert på filmkveld nå, men ha en fortsatt fin tirsdagskveld. Klem<3

    9. Dette var et morsomt innlegg! Husker de aller fleste av dem, også 🙂 Hvorfor får du lov til å droppe blogg.nos reklamebanner på toppen av bloggen, forresten? Irriterer meg sånn over det på min egen..

    10. kjenner eg blir lei meg av å sjå deg lei deg <3 du e virkelig et stort forbilde fer meg å eg læs mang blogg men din! den e bæst 😀 satt å tenke på d her om dagen! du er virkelig deg selv å du sårer ingen via bloggen du har aldri noen tanke om å "provosere" andre, du er bare et så stort forbilde klarer ikke beskrive det!

    11. Anonym: Å <3 For en herlig kommentar. Tusen takk for en kjempeoppmuntring! Å få slike tilbakemeldinger fra "anonyme" blogglesere er bare helt fantastisk. <3

    12. Ida: Så hyggelig at du likte det Ida 😀 Jeg har ikke fjernet noe tror jeg? Hmm, jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har en banner som du har. Trodde reglene var slik at hvis du fjernet noe så får du ikke lov til å ligge på topplisten på blogg.no eller få lønn fra dem. Jeg får lønn og ligger på topplisten så jeg har ikke fjernet noe av reklamen deres tror jeg 🙂 <3

    13. Julie: Ohoi, det blir et langt innlegg da! Kommer muligens til å slite litt på Æ,Ø Z og Å, men det var en veldig fin tanke! Kanskje jeg må fundere litt på den 😀 Ville vært veldig morro med et slikt innlegg også. <3

    14. cuskima: Hahaha, ler meg ihjel av de kommentarene dine 😀 Dette med å finne riktig mannfolk er søren ikke lett, men vi får ikke gi opp riktig enda 😀 Haha, det er nok en hunk der ute for meg og deg og Lin. 😀 Men for min del må han gjeerne være glad i kameraet. Haha! <3

    15. HAHAHA jammen du lever jo av at du skal ha bilder på bloggen og sånn da:))
      Nei menn er ikkje enkle….ønsker meg en sånn i perioder…ellers er det deilig å være fri og fredrik single og sand haha
      Han må være like barnslig som meg og elske å le og være litt glup, dumme mannfolk er turn åff 😛
      ha en superduper dag <3

    16. Åh, du og Jonas <3
      Jeg bare digger deg inn og ut så mye det går ann gjennom en blogg, og jeg var så forelsket i deg og Jonas som et par. Har kjæreste selv og vi har vært sammen i 4 år, på en eller annen måte så jeg litt opp til dere to.
      Uansett da, det er utrolig godt å se deg glise med det store smilet ditt, det gjør meg glad <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg