Throwback sunday – Life of a surfer

Jeg har vært så misunnelig på Kristina Andersen og Ida Wulff den siste uken. Å få surfe i det varme vannet på Sri Lanka ser ut som en drøm! Arh, det er ikke mer enn 4 måneder siden jeg sto på surfebrettet selv, men det føles så uendelig mye lengre. Jeg savner det sånn! Den følelsen når man reiser seg og rocker bølge etter bølge! Man tenker ikke på tiden. På om man er sulten, varm, kald eller sliten. Timene bare forsvinner mens man koser seg i vannet. Alle burde dra på surfeferie en gang! -Eller bare ta et surfekurs.

Tenkte bare å dele noen Throwback-bilder med dere etter å ha sittet og mimret litt fra den alt for fine Costa Rica ferien. En senere søndagsfrokost er akkurat inntatt, og nå skal jeg hvert øyeblikk finne frem Bellas boblejakke! Vi skal ut på enda en løpetur. <3 Jeg skulle gjort mye for å få løpe barfot langs stranden på bildet under her, men det norske novemberregnet er faktisk ikke så dumt det heller. Jeg vet ikke med Bella, men jeg finner det ihvertfall superforfriskende! Måtte dere alle sammen få en deilig søndag.

Flere som lengter etter solferie denne søndagen? <3

14 kommentarer

Siste innlegg