Satt på plass av blogglesere!

God lørdagskveld kjære blogglesere! Hva gjør dere på i kveld? Leser blogg? *Fingers crossed*. Jeg hadde tenkt meg ut med hele jentegjengen jeg, men etter å ha fått litt kjeft fra dere for mitt fravær den siste tiden, bestemte jeg meg for å bli hjemme og skrive i stedet. Hehe! Det er godt dere setter meg litt på plass når jeg tar meg litt for godt tilrette her i livet. Selvfølgelig skal jeg få ha noen fridager jeg og, men det får være måte på. Dette er fulltidsjobben min og da SKAL mesteparten av dagens timer gå til nettopp blogg. Så sånn er det! Dessuten er jeg fremdeles så støl i hele kroppen at jeg ikke kunne annet enn å ta meg en løpetur denne lørdagskvelden. Bare for å få løsnet opp i det som er av rumpe og lårmuskler. Heh! Bella og jeg kom hjem fra en friskere runde for en liten halvtime siden, og nå sitter vi begge godt innpakket i det mykeste teppet jeg eier. <3 Tror jeg hadde godt av en slik lørdag!

Møtet i dag tidlig gikk forresten strålende. Jeg har ikke tenkt til å si så mye om hva dette dreide seg om før 2 desember, men frøkna har ihvertfall bestemt seg for å bli litt mer samfunnsengasjert! Være med og støtte veldedighetsorganisasjoner, hjelpe til der jeg vet jeg kan hjelpe til, og rett og slett bare bli litt flinkere til å bruke den makten jeg har med bloggen på denne fronten også! Tror det skal bli veldig fint jeg. <3 Jeg er i skravlehumør, men jeg skal slutte av. Jeg ville bare ønske dere en god natt! -Vel og dele et par bilder av meg på hesteryggen fra skogsturen vi hadde på fredag. Ah, disse stallbesøkene er fantastiske. Terapi, terapi, terapi. <3

Ta det helt med ro altså. Jeg rir med hjelm. <3
Sov godt og drøm søtt. Vi blogges mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg