Put on your boxing gloves

Arh, jeg har det så sykt gøy på trening om dagen! Magnus og jeg booket meg allerede torsdag forrige uke på hele 5 økter for denne uken, så nå blir jeg sprek dere! De siste to PT timene mine har jeg kjørt bokseøkter på, og fyy søren så støl man blir av denne galskapen. Jeg kjenner det enda i både mage, armer og lår fra torsdag, så nå er jeg meget spent på hvordan kroppen vil føles ut i morgen tidlig. Magnus er har ingen bokseutdannelse, men han kan likevel et triks og to innen denne sporten også! Målet er nok å kunne holde profesjonelle boksetimer en dag om ikke så alt for lenge til, så nå får han i mellomtiden bruke meg som ivrig prøvekanin!

Jeg føler ikke at jeg trener i det hele tatt når jeg bokser. Alt jeg tenker på er å slå enda litt hardere og enda litt raskere, så kommer svettedråpene og de vanvittig støle musklene helt av seg selv. Hvor fantastisk er det ikke å gå fra treningsøkten to timer senere, utslitt, men fremdeles med følelsen av at du nettopp kom? Sånn har jeg det hver forbaska gang, og det er bare fordi jeg har det helt sykt GØY. Altså, på forrige time satte vi opp kjegler i garasjen og spilte fotball som oppvarming. Det lå en fotball på gulvet på jeg kom, og da var det gjort vet dere.. Magnus var inspirert og vips så hadde vi en helt ny, morsom måte å bli varme på! For hver gang jeg ikke traff mål måtte jeg ned på magen og ta 2 burpees. Den mannen er ikke dum! Foråsidetsånn, det ble noen burpees…

Jeg tok som nevnt også Bella med meg på trening i dag. Jeg får så dårlig samvittighet når hun aldri får byttet stue, så klokken 09.00 i dag bestemte jeg meg for å pakke henne inn i en varmere boblejakke og ta henne med. Jeg så for meg at hun bare kom til å ligge lydløs i sofaen likevel.. Vel, da Magnus mot slutten av timen ville at jeg skulle filme han til en video på bloggen hans, ville Bella også hjelpe til! Mitt i den seriøse treningsvideoen han har lagt ut på bloggen sin, kommer Bella hoppende inn  som en sprettball. Jeg vil selvfølgelig drepe meg av latter, og blir sittende og riste helt til Magnus bare må avslutte og si “Greit, nå klarer ikke Marthe å holde seg mer”.

Hahaha! Like skeptiske begge to..
Magnus: “Hva er dette og hvorfor holder jeg det”?

Dere er bare nødt til å se denne videoen HER. Kanskje får dere til og med et mobilitetstriks med på kjøpet?

En boksevideo av meg fikk vi også filmet forrige gang!
Denne kan dere og ta en titt på HER om dere vil. <3 Sweet dreams!

13 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så moro at du har starta med boxing, virker jo ordentlig moro 🙂 Og jeg så den videoen tidligere i dag, da Magnus la den ut på Instagram. Fy søøøøren og jeg lo godt! Måtte se den igjen nå, HAHAHA! 😀 Søte Bella<3 Også det rosa skjerfet hennes da, nudelig! Må også nevne treningsklærne dine - utrolig stilige!
      Virker moro å ha en trener som Magnus, med så mye variasjon og bredde i treningen! 🙂 Nå er det senga her, natta<3

    2. Så flink du er! Haha, døde av Bella. Har en liten Yorkshire hjemme og var klinumulig å ta situps eller push ups på gulvet hjemme. Han hoppa bare rundt og sleika meg i ansiktet.

    3. Ida Rygnestad: Heisann Ida! Haha, så gøy at du så den før jeg i det hele tatt fikk tipset om at han har lagt den ut. Det er herlig å høre at noen følger litt ekstra godt med 😀 Ja, Magnus er kjempeflink. Storkoser meg på trening med han! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg