I could cuddle you all day

Okei, nå har jeg ledd nærmest ustoppelig helt siden i går kveld. Det var supergøy på improvisert standup-show, men i dag er det Bella og bare Bella som har fått meg til å vrenge meg i latter. Hun fikk være med på trening tidligere i dag, og siden vi kom hjem har hun bare hatt lyst til å ligge på magen min og sove. Skulle tro hun var en baby.. Hundeelskeren som jeg er, vil jeg selvfølgelig ikke røre meg av flekken når hun først har sovnet, så da blir jeg liggende, ta bilder av henne, le meg IHJEL og sende litt for mange snaps…

Så slik ble denne mandagsettermiddagen supereffektiv! Høhø. Pyttsann, jeg får jobbe litt ekstra i kveld! Jeg har i det minste fått trent, og det føles helskjønt. Mer om det skal dere få senere. Nå må jeg hoppe avgårde til byen for noen ærend, men jeg er hjemme igjen om ikke så alt for lenge og da skal jeg hive meg på neste blogginnlegg. Måtte dere ha fått en sprek start på uken dere også! Det er ikke noe moro å stå opp på feil fot mandag morgen, men skulle dere ha gjort det så kommer det heldigvis en ny dag i morgen! <3

I mellomtiden… Be the person your dog thinks you are. <3
21 kommentarer

Siste innlegg