Let the weekend begin!

Så skjønne dere er som har kommet med en rekke tips mot hikke! Hoho, er det noen flere som lider av konstant-hikke-syndrom om dagen, så finner dere altså minst èn løsning på problemet i kommentarfeltet under forrige innlegg. Jeg sto på hodet, spiste bringebærsyltetøy og holdt pusten mens jeg svelgte jeg. Kanskje det var kombinasjonen av alle tre som fungerte?

Ikke vet jeg, men hikken ga seg ihvertfall og kom aldri igjen. Haha! Nå begynner det å bli en stund siden sist! Gårsdagen ble litt mer hektisk enn planlagt, og vips så var det blitt kveld. Jeg hadde ikke tenkt til å si skrive så mye om torsdagen min, annet enn at den var veldig veldig fin! Jeg startet den med en god treningsøkt akkurat som i dag, og nå er jeg så dø i kroppen at denne fredagskvelden kjennes som en mandagsmorgen! Heh, jeg har bare lyst til å sove, men jeg har en rekke jobb å ta igjen så den søvnen får jeg spare til natten! En ting er ihvertfall helt sikkert. I kveld skal jeg sitte klistret til kontorstolen og drikke Redbull til jeg rister. <3

Oh, happy friday! Hehe, nei jeg elsker, elsker, elsker denne jobben. <3

Her ser dere noe av det jeg trykket i trynet til frokost. Utvalget var slett ikke dårlig denne morgenen! -Også med nyeste utgave av “Det Nye Shape up” til. Snakk om å motivere seg til trening. Jeg skulle egentlig ha stått opp ùbertidlig og gjort meg klar til lanseringen for Lene Orvik sin nye kolleksjon på Bikbok, men jeg kom meg bare ikke opp når alarmen ringte. Nå har vel mange av dere allerede vært i butikkene og storhandlet de lekre plaggene hun har designet? Arh, håper det er noe igjen i min størrelse for jeg har siklet etter omtrent alle disse godbitene..

Dere må ha en riktig GOD helg! Nå skal jeg i gang med neste post. <3

7 kommentarer
    1. Så veldig godt ut. Ja, du har virkelig drømmejobben! Du kan gjøre hva du elsker å gjøre og slippe å bli sjefet rundt av andre. Jeg har begynt å se etter freelance alternativer så jeg kan begynne å jobbe så smått for meg selv (har studert design, produkt og grafisk og jobber nå i et firma som designer og lager automatiserte tak og vindu, som jeg egentlig kan lite om) , men tror ikke man kan tjene nok til livets opphold med småjobber på nett. Hadde vært fantastisk å jobbe hjemmefra, da kunne jeg også tenkt på hund 🙂 . Ha en god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg