Sleepover wednesday!

God kveld! Fy så fin denne onsdagen har vært. Jeg har vært på løpetur, jeg har vært i syden (eller en tur hos Brun og Blid), og Kristine og jeg har vært på Egon og spist middag. Jammen fikk jeg henne med meg hjem også. Noe skogstur ble det ikke så sent på kvelden, men vi har sittet og kost oss med “Gift med første blikk”. Tror jammen jeg har fått meg et nytt favorittprogram. Jeg er så forelsket i to av de turtelduene som er med her at jeg ikke kan annet enn å sitte og glise når jeg ser på dem. Får visst aldri nok kliss!

Det var så hyggelig å gå ut og spise med Kristine igjen! Vi ble faktisk sittende og skravle på Egon i over to timer. Jeg hadde en pulled pork burger og hun hadde en tacosalat. Kjempedeilig! På vei hjem kjøpte vi med oss noen flasker “Snapple” ettersom ingen av oss hadde smakt dette før, men fy søren så usunt dette må være. Himmel og hav, det smaker jo som rent, flytende sukker!

Bella koser seg forresten glugg ihjel her nå. Hun blir så glad når jeg får besøk av Kristine at hun ikke riktig vet hvor hun skal gjøre av seg. Hun tror nemlig at Kristine er kjæresten hennes, småbiter henne i armen og slikker henne i halsgropa på en skremmende upassende måte.. Ikke vet jeg hva som foregår i det dyrets hodet, men jeg ser jo helst at hun faller for en av samme art..

Hehe! Hvordan har deres onsdag vært? Like bra?
Dere må ihvertfall ha en fin kveld videre. <3 Det skal vi ha!

10 kommentarer
    1. Kjekt med både venninne og hund :). Jeg har hatt en ganske tøff dag, i går kveld ganske utav det blå, (men egentlig ikke) snakket jeg meg kjæresten og han følte ikke vi var kompatible lenger.. Vi har ganske forskjellige personligheter som jeg er glad for, men ikke han. Så det ble mye tårer i går kveld og en dag med oppblåste poste øyne i dag da han slo opp/ville ha lang pause.. 🙁 er fortsatt i fornektelse.. Men det var vel en voksen avgjørelse ettersom vi ikke ser hverandre sammen for evig alltid, men utrolig vanskelig etter 4 år og kun en måned etter jeg flyttet til han og fikk meg jobb her. Kan tenke meg det er noe lignende du måtte gjennom? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg, jeg kjenner ingen her unntatt mine nye kolleger 🙁

    2. Til Kathrine: Det ble slutt mellom meg om min kjæreste også for noen dager siden, og det er så trist.. situasjonene våre ligner utrolig mye med tanke på hvorfor det ble slutt! håper virkelig det går bedre med deg snart, vit du ikke er alene <3

    3. Mari: Tusen takk, sender en klem til deg og. <3 det er jammen ikke lett. Håper du også føler deg bedre snart. Det er veldig opp og ned her, men det hjelper å holde seg opptatt og ikke sitte alene med tankene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg