Happiness is a clean home!

Fy så deilig det er med et ryddig hjem! Klokken 22.00 i går kveld, bestemte jeg meg for å kjøre ukens rengjøringstime. Med god musikk på høytalerne ble èn time fort til tre, og da jeg endelig sa meg fornøyd med tøybretting, skrubbing av gulv og tørking av støv.. Vel da bestemte jeg meg for å spise laks til middag. Ja, så klokken halv to i natt lagde jeg meg laks med wok.. En alle tiders tirsdagskveld!

Den lange natten gikk riktignok litt ut over morgenen, men jeg har nå fått gjort en hel del fornuftig i dag også! Så mye at jeg skal unne meg en joggetur etterfulgt av en runde i solariumet hvert øyeblikk! Hoho, har man ikke sol så får man ty til andre, lure alternativer.

Blek skal jeg ihvertfall ikke være! Hehe. Planen i dag var i grunn å kun sitte med mailboksen, men da Kristinemor spurte om ikke vi skulle spise middag sammen ute, klarte jeg ikke å takke nei. SÅ da blir det nok en hyggelig venninnekveld med middag og kveldstur med hundene i skogen. Jeg er litt redd for å løpe ute i mørket nå om dagen, men har jeg en venninne og to hunder med på tur, så føler jeg meg hakket tryggere. Ikke at Bella ville ha vært til stor hjelp om en voldtekstmann skulle huke tak i oss. Heh! Nei, jeg får komme meg ut. Det blir alt for fort mørkt!

Genseren jeg har på meg her er forresten fra Bikbok! Shortsen er fra H&M.



Ville bare dele et lite bildedryss jeg tok her i dag morges!
Ha en fin onsdag videre dere. Vi skrives mer senere. <3

23 kommentarer
    1. FOR ei jente du er! Har akkurat begynt å følge deg på instagram og her på bloggen, og det skal jeg jammen meg fortsette med! 🙂 Så blid og positiv, det skinner virkelig i gjennom at du er ei herlig jente. Og så vakker 🙂
      Stå på! Heier på deg 🙂

    2. Kamilla: Åå <3 Himmel, blir så glad! Tusen takk for gode ord Kamilla. Setter stoor pris på slike tilbakemeldinger. Alltid stas med nye følgere 😀 Klem!

    3. Hei! For en utrolig fin garderoben du har! Hvor har du kjøpt den skohyllen på bildet, og hvor mye kostet den? Kunne tenkt meg en slik selv! 🙂

    4. Wow, se på di bena!
      Du inspirerer meg så mye, at nå må jeg faktisk løpe en tur til crossfitsenteret!
      Takk Marthe 🙂
      Ha en fin dag!

    5. Mari: Heisann Mari! Skohyllen på bildet koster 500 kroner og er fra Europris faktisk! Men den er flere år gammel og det er to som er bygget oppå hverandre. Jeg fikk dem av bestefar for mange år siden og har aldri villet kaste dem. De er jo helt geniale 😀

    6. Bella er så skjønn! Haha, får man først lyst til å vaske så får man smi mens jernet er varmt:D

    7. Blir det noen ny tur til varmen på deg snart ?
      De selger forresten liknenede skohyller på ellos til hun som lurte på det.

    8. Haha det er nok bare du Marthe som kan klare å finne på å rydde midt på natten! 😛 Så flink du er 🙂

    9. Åh så hærlig med reint hjem 😀 Søte dere 2 <3 Kos deg masse og ha en fantastisk, vidunderlig kveld videre 😀 <3

    10. Jesus, all of your workouts are really paying off. I think I just stared for 5 minutes on the picture where your quadriceps are popping. damnnn

    11. Synes du ikke det er litt upassende å skrive “hvis en voldtektsmann skulle huke tak i oss” på en så stor blogg som alle leser? De aller fleste tar alt for lett på dette å være et voldtektsoffer, men når man står som pårørende til noen som har gått igjennom det vet man godt, og kjenner godt på hvor sårt det var å lese akkurat det du skrev der. Du burde heller ha droppet eller skrevet noe annet fremfor det, for det. Personlig føler jeg du tar veldig lett på akkurat den saken, noe så alt for mange gjør. Hadde det skjedd en av dine nærme hadde du nok også blitt ganske satt ut av den setningen og måten du har formulert deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg