My last twenty days on Insta

Tusen takk for de fine tilbakemeldingene dere kom med under forrige innlegg. Dere ER så gode på å motivere meg. Fy søren, jeg glemmer hvor flinke dere er på dette området! Jeg er alltid litt redd for å titte gjennom kommentarfeltene i perioder hvor jeg ikke blogger så godt som jeg vet at jeg kan. Faren for at det ligger noen ubehagelige kommentarer rundt min dårlige tilstedeværelse er nemlig da litt større, og disse tilbakemeldinger er aldri hyggelige å lese uansett hvor velfortjente de er! -Men dere kommer som vanlig bare med gode og oppmuntrende ord, og nok en gang har dere inspirert meg med idèene deres! Det er til stor hjelp å få høre hva dere faktisk ønsker fra meg! Flere ting er allerede notert ned, men skulle dere ha mer på hjertet så ikke vær redde for å fyre løs. <3

Her får dere en liten oppsummering av mine 20 siste dager på instagram! Jeg vet ihvertfall at farmor og farfar setter stor pris på disse innleggene. Det er jo faktisk ikke alle som har instagram! Hehe, i morgen tidlig starter jeg på et av innleggene dere blogglesere har ønsket dere, og jeg kjenner allerede motivasjonen komme snikende tilbake. Takk for at dere er så gode hele forbaska tiden! <3 <3

1. Bella og jeg, klare for girlsnight. 2. Favorittparet om dagen! Skål for Eurosko. 3. Nabopysen som kom inn vinduet (eller som jeg bare stjal). Hyggeligste sleepover-besøket noen sinne. 4. Mer katt. Tror jeg sendte 500 kattesnaps denne kvelden. Beklager! 5. Gaven Selini overrasket meg med som takk for å ha fått bo her i noen dager. Har dere sett noe så kos!? Årets første julepynt henger nå på veggen! 6. Noen av dere lurte på om Selini ikke ville vise seg på bloggen. Åjoda, her er hun! 7. En av mine ti nye Bikbok kjoler denne måneden.. 8. Hehe, a selfie a day keeps insecurities away!? 9. Marthe i et forsøk på å være rebelsk.


Follow me on instagram: @Marthekborge
Ha en GLAD tirsdagskveld jenter og gutter!

32 kommentarer
    1. Tips: Selv om din farmor og farfar ikke har instagram så kan de se bildene dine og følge med på web: instagram.com/marthekborge eller intagme.com/marthekborge

    2. Mener ikke dette vondt, men når ble undertøysbilder din nye greie? Husker godt da du kjøpte neon undertøy for 2år siden eller noe, og da sa du strengt ifra om at bildene av bhene kunne bli tatt liggende på senga, men ikke på deg fordi du ikke ville legge ut undertøysbilder offentlig.. Syntes det er rart, men glad i bloggen likevel og du kan godt slette kommentaren, for jeg ville bare si det men mener det ikke vondt mot deg <3

    3. Til kommentaren over:
      Det er faktisk 2 år siden vi snakker om, det er lov til å endre mening og syn på ting. Skjønner Marthe godt at hun er stolt over kroppen sin som hun har trent mye for og hun er absolutt nydelig! Jeg ville også lagt ut slike bilder hadde jeg vært i samme sko som henne, enten det var på blogg eller instagram.
      Dessuten, så vidt jeg vet så er det første bilde en reklame/annonse for en eller annen butikk om jeg ikke tar helt feil, hvor hun har fått det undertøyet hun har på seg fra.
      Så vet du hva.. Det er absolutt ikke noe rart med det i det hele tatt 🙂

    4. Hei Marthe! Så koselig at du har oppdatert bloggen litt i dag 🙂 Gledelig overraskelse etter jobb 😀 Hehe. Virker som du har det veldig bra om dagen da, dagene flyr jo unna for deg! Blir heeelt sjuk jeg hver gang du legger ut antrekksbilder jeg, du har så MYE FINT!!! #misunnelig
      Ååå, skulle virkelig ønske du kunne hatt en salgsblogg altså! Da hadde jeg gått heeeelt besjerk! Ha en fortsatt fin kveld med besøket ditt 🙂 Klem<3

    5. Åh så mange hærlige bilder 😀 Fine Marthe <3 Ha en super kveld videre og kos deg masse <3

    6. Men herlighet, det er jo du som er inspirerende og god Marthe!
      Takk til DEG for at du gjør min hverdag bedre 🙂

    7. Du har så inspirerende bilder. Helt fantastisk hvor eksotisk du får hverdagen til å virke!
      Ønsker meg veldig et slags jule- kjoleantrekksguide innlegg, men ikke bare fra nelly som vanlig. Nelly har veldig mye fint, men det blir liksom så likt alt sammen. Kanskje du kunne tipse om noen andre nettsider som ikke er de typiske alle vet om? Hvis du har noen tips da :*

    8. Hei! Så koselig at du har oppdatert bloggen 🙂 Du er så flink og kreativ til å ta bilder, Marthe! Jeg har er spørsmål til deg ang kjoler nå når det begynner å bli kaldt ute. Jeg har kjøpt den røde kjolen du også har fra HM. Hvis du skulle ha brukt den eller andre lignende kjoler, ville du hatt strømpebukse?? Jeg synes det ødelegger så med strømpebukse, iallfall hudfarget! For skal jeg ha det må den være så naturlig at den ikke synes, og hva er poenget da!? Det er jo ikke mye pent når de strammer rundt hoftene heller.. 😛 Ha en super dag!

    9. hhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sier:

      hhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaahhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhh

    10. Siri: Heisann Siri! Vet du hva. Jeg er helt enig. Jeg kan ikke fordra hudfargede strømpebukser så jeg går heller uten og lider litt.. Som regel så skal man jo bare gå utendørs fra taxien til utestedet man skal på, eller til og fra buss-stoppet. Det tåler jeg etter et par glass vin. Hehe! Men har jeg en sort kjole så gjør det meg ingenting å gå med sorte,tynne strømper til. Det er bare pent 🙂

    11. Julia: Heisann! Tusen takk for det 😀 Så gøy å høre! Ja, men det er klart jeg kan få til. Det må jeg vel bare hive meg på snarest, for julebordsesongen er her veldig snart! 😀

    12. Malin: Å <3 God du er som støtter meg. 🙂 Det stemmer at det første bilde er for en annonse i samarbeid med Triumph. Det andre la jeg bare ut fordi jeg likte det. 🙂 Litt rebelsk må man vel få lov til å være! Hehe 😀

    13. Anonym: Jeg ser ikke på kommentaren din som vond 🙂 Synes det er morsomt at du husker hva jeg har skrevet for to år siden. Hihi, jeg husker faktisk dette innlegget selv. Jeg vil nok ikke si at undertøysbilder er min nye greie, men ett bilde skader nok ikke så lenge det ikke blir tacky. 🙂 Det syntes jeg ikke noen av mine var. <3

    14. Tqkk for svar og bra du ikke tok det vondt opp Marthe! Enig i at de ikke er tacky i det hele tatt, de er classy of kunne vært lagt ut i et blad, er bare forskjellene fra før og nå, sikkert noe med Jonas å gjøre også, han kan jo ikke bli sur over hva du gjør nå – ikke at det er noe å bli sur over, men i et forhold finnes det til tider sjalusi hehe. Ha en fortsatt fin kveld <3

    15. Hei! Lov å spørre hvem han kjekke duden på to av bildene dine på insta er? Han i baris? 😉 Ny date? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg