Friday night with my girls

Fy søren for en venninnegjeng jeg har. Vi lo alvorlig talt så vi grein i hele går kveld. Det er nemlig litt liv oppi Harstad likevel! Selini hadde så mange morsomme historier å fortelle at vi ble sittende og hyle hele kvelden. <3 Og til dere som ikke har fått med dere hvem Selini er, så er det altså jenta i dus rosa som har fått meg på fanget på alle bildene. Hehe. Det er jammen godt å ha henne tilbake!

Mellom idoltittingen og skravlingen, fikk jeg også luftet min lille idè om å ha et maskeradeball rundt juletider. Eller bare en slags maskeradefest! Hestejenta vår, Karen bor i en diger villa med 10 meter under taket, så her har jeg sett for meg tidenes jentekveld med lekre kjoler og unike masker. Hehe! Heldigvis er ikke Karen vanskelig å be, så nå ser det ut som jeg får det som jeg vil. Hihi! 

Det var ikke bare vi jentene som koste oss i går ser dere. Bella fikk også en venninne på besøk og de spratt rundt og hoiet hele kvelden. Fy søren så lite fotogen den hunden er.. Bare se da! Det er jo helt skremmende!

Takk for en alle tiders fredag jenter.  <3
Nå satser vi på at lørdagen blir like bra!

10 kommentarer
    1. Ser koselig ut! 🙂
      Lurer på en ting ang de fargerike treningstightsene du kjøpte på gina tricot.. sitter de godt i livet, har de snøring? 🙂

    2. Kan du ikke begynne og skrive hvem som er hvem under bildene dine, sånn at vi vet hvem du snakker om? <3 Det så kjempegøy ut!

    3. Italienere er vakre,men som du sier ikkje alltid så fotogen hahaha, har noen nifse bilder av både Buffy og Tussi, min lille Soulmate som er naken mops….oh yea 😛
      Maskeradefest! Åh så gøy det kunne eg godt tenkt meg, en skikkelig en som alle mine kjente og kjære venner var med på…..
      Food for though…;D ha en smashings lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg