Well, hello friday!

Jeg er i grunn bare innom for å ønske dere en god helg! Jeg tror ikke jeg fikk gjort det tidligere? Barneidol snurrer nå på tvskjermen her, og snart ramler jentegjengen inn døren! *GLIS* Selini og jeg har akkurat kommet hjem fra nok en bytur. Vi fant plutselig ut at vi skulle servere usunnheter i stedet for mat, og heller spise litt sushi på forhånd. Hihi. So we did! -Og nå er neste på planen bare å kose seg halvt ihjel, skravle, le og se Idol. <3 Åh, så fin denne helgen skal bli. Jeg har på følelsen at det blir den beste på leenge.

Jeg har ikke fått svart på kommentarene som er blitt lagt igjen de siste to døgnene, men jeg tar det igjen vet dere. Jeg har vært litt for flink til å legge fra meg pcen så fort jeg er ferdig med å blogge! Dere får bare være litt tålmodige med meg når jeg prioriterer disse litt for gode venninnene. Jeg koser meg sånn om dagen, og det er så hyggelig med besøk fra nord! Dessuten har jeg funnet ut at Selini er en glimrende fotograf, så hun er det bare å sette i arbeid denne helgen! Haha, alle tiders med en blogghjelper i hus. <3

Håper dere har fått en like bra start på helgen.
Haha, Bella <3 Like skeptisk som alltid.

21 kommentarer

Siste innlegg