Meldt meg på The Voice!

Se hvem jeg har fått på besøk! Bella er tilbake, og hun blir helt til jul! Andrea har så mye med både jobb og fire hester, at hun i går fant ut at det ville være bedre om hun bodde hos meg i en liten periode til. Hihi, jeg ble selvfølgelig sjeleglad og ba henne komme med hunden med det samme. -Så nå har jeg altså fått meg en liten samboer! <3

Faktisk så har jeg ikke bare en hund på besøk denne helgen, men også min kjære venninne, Selini! Hun har kommet på hjembesøk fra sykepleier-studiene i Harstad og blir helt til tirsdag i neste uke. Det skal bli så hyggelig med noen ordentlige jentekvelder igjen! Vi må se og få samlet alle sammen minst èn kveld i løpet av helgen. Vi skal straks ut på en liten shoppingrunde, men jeg må bare fortelle dere om denne syke nyheten som hun nettopp meddelte..

Selini: Vet du at jeg har meldt deg på “The Voice”?
Marthe: HVA!?
Selini: Ja, det gikk an å melde på en venn…
Marthe: Herregud, dere har lite å gjøre oppi Harstad.

Jeg lo så jeg grein da hun fortalte meg dette helt plutselig på vei til trening. Det verste er at hun har fortalt det til hele venninnegjengen og ingen har sagt noe til meg! Svar på mailen til The Voice hadde hun også fått og nå er hun blitt bedt om å sende et sangklipp av meg. Fy søren, jeg ler og ler og ler her jeg sitter.. Takk Selini, for at du tar ansvar og gir meg et spark bak…

Har man virkelig ikke noe bedre å finne på i Harstad?
Meg på The Voice.. Jaja, bare å lære seg å synge!

35 kommentarer

Siste innlegg