November 2013 – For ett år siden

For nøyaktig et år siden, kjørte Andersen og jeg girlsnight hos meg.. Jeg lærte henne å bruke kniv.

Jeg farget håret brunt…

Jeg kjøpte årets første juletre….

Og pyntet til jul…

Jeg besøkte familien i Stavanger, og lærte bestemor å spise grønnsaker med dipp…

Jeg dro til Bergen for kvalitetstid med de nydelige kusinene mine.. <3

Jeg handlet mine første julegaver 13 november…

Kristina og jeg hadde enda et klessalg i SalongXtend..

Køen så slik ut da vi kom en halvtime før åpningstid… Noen hadde ventet i timesvis.

Salget gikk strålende, og dagen måtte feires på Hotell Ernst lekreste suite…

Og mot slutten av måneden var jeg på julebord med Vero Moda jentene…

Mimre, mimre… <3 Måtte november 2014 bli like bra!

7 kommentarer
    1. Koselig inlegg! Tenkte jeg kunne slenge litt inspo til deg med deg samme, om hva jeg kunne tenkt meg å lese mer om:
      Leilighet tour(føler ikke vi har fått sett hele sammenhengende? Såfall er det alltid gøy)
      Tips til hjemmelagede julegaver eller DIY julepynt!
      Julegavetips(og da mener jeg ikke noe sponsa dritt.. meeeeh!)
      Få se mer av hvilke sminkeprodukter du bruker(Dette er alltid gøy, og du er jo strøken)
      Hilsen stoor “fan”, som har lest bloggen din så lenge jeg kan huske! Du er den eneste bloggeren på lista som er “ekte” og “down-to-earth”. Love you!

    2. synes det er litt kjedelig du ikke tar deg tid til å svare på kommentarene lenger, da blir det liksom kun enveiskommunikasjon, og man føler ikke den “kontakten” er like bra.. Vi savner å “prate” med deg, Marthe! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg