Family always comes first

Huff, nå har jeg bare et par timer igjen her med familien. Tiden har som vanlig gått alt for fort. Jeg har heldigvis også hatt nesten hele mandagen til å lunsje med venninnen og spise middag med bestemor og bestefar, men jeg kjenner fremdeles at jeg svært gjerne skulle blitt en uke til. En helg er rett og slett for kort! Jeg rekker ikke engang å bli sliten av bestefars “har du husket?” og “har du betalt” mas! Hehehe, neida du gjør en strålende jobb som personlig sekretær bestefar, og jeg setter STOR pris på at du passer på meg. <3


Jeg tenkte bare jeg skulle dele noen bilder fra den fine gårsdagen med dere. Til forrett fikk jeg servert både laks, kongekrabbe og reker med avokadokrem. Helt FARLIG godt! Som hovedrett hadde vi lammefrikassè og til dessert fikk jeg is med varme bjørnebær, krem, krokan, jordbær og sjokolade. Foråsidetsånn, ingen hørte meg klage! Som den gentlemannen farfar er, serverte han meg også vin til alle rettene, og som om det ikke holdt med desserten dere ser på bildet over til høyre her, hadde farmor på toppen av det hele bakt fløtekake til kaffèen. Heh! At ikke jeg legger på meg fem kilo etter disse Stavangerbesøkene skjønner jeg ikke.

Tusen takk for en helt fantastisk helg!
Vi skrives igjen fra Kristiansand dere. <3

11 kommentarer
    1. Hei Marthe! Det virker som du storkoser deg når du er i Stavanger. Og ja – at du ikke legger på deg fem kilo de gangene du er der, er helt utrolig! For det blir jo alltid servert nydelig mat og masse attåt 🙂 Naaam! Men er vel det som er tingen, at det ikke er hver dag hele uka, men de gangene du er der 🙂 Uansett verdt det, man lever kun en gang! Ha en fortsatt fin mandag. Klem<3

    2. Kjenner jeg fikk litt vann i munnen når jeg leste hva du fikk servert… Familie er de beste, kjenner jeg gleder meg til å dra hjem til jul med all kosen og maten som hører med! Du har ikke vurdert å flytte til Stavanger? Hjembyen min <3 jeg flyttet nylig hjemmefra "for godt", men kjenner savnet allerede.

    3. Ser at du skriver bestefar og farfar noen steder. Er det samme person? 🙂 Er det foreldrene til din far? 🙂 Ut fra bildene og det du skrive ser det i alle fall ut som at du har kjempe koselige besteforeldre! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg