N.A.M.A.S.T.È

Oh yeah! Nå begynner jeg å få dreisen på yoga også! Hehe, nei men de siste to ukene har jeg ikke bare lurt Frantzen til å ha yogatime med meg, men jeg har også dukket opp på gruppetimen i garasjen hver tirsdag klokken 16.00. Det kjennes jo bare bedre og bedre etterhvert som jeg lærer å kombinere disse øvelsene med riktig pusting. Mot slutten av forrige time var det like før jeg sovnet!

Aldri hatt det så avslappende på trening noen sinne.. Magnus klager sånn på den stramme hamstringen min at jeg nå tenkte jeg skulle la litt yogatrening gjøre meg myk. Jeg har nemlig hørt at yoga gjør deg både fleksibel og sprek! Kjenner jeg gleder meg til å få satt meg enda litt mer inn i denne type trening, for så langt vet jeg bare at disse tirsdagstimene kjennes som terapi for sjela. Dessuten får jeg turnet litt fra meg og! Yogainstruktør Nina legger som regel alltid inn noen “stå på hode øvelser”, og da kan dere tro jeg er i siget.

Jeg hadde tenkt til å fokusere på trening og bare trening, men jeg blir jo helt nødt til å si noen ord om Magnus sin eksplosjon av blogglesere. Han ligger jo for svarten enda på førsteplass på “bloggtoppen-listen” med sine 27 000 lesere. Så sykt gøy. Nå er det vel like før barna i nabolaget kommer på døren hans for autografer. Haha, like før jeg kan putte PT’en min i kategori “kjendis” nå! Håper bare ikke han får delta i Masterchef eller Fire stjerners middag før meg. Da skal Borge vise seg fra sin bitre side ass!

Har dere i sør lyst til å trene yoga med meg og en hel gjeng andre, så kan dere altså møte opp i Narviga hver tirsdag klokken 16.00. Dere må bare huske å kjøpe klippekort først! 10 klipp koster 1000 kr. (800kr for student), og kan brukes akkurat når det passer deg, mens et månedskort med ubegrensede klipp koster det samme. Da kan du altså komme på gruppetimer med Magnus og Matthew hver dag, flere ganger daglig om du vil. De tilbyr jo ikke bare yoga, men også kickboksing, kettlebellstimer, vanlige crossfit-økter og timer med fokus på teknikk og kroppskontroll. Jeg har ikke engang fått prøvd ut alt selv, men ryktene sier at ingen timer er like og at alt blir tilpasset deg og din styrke. Dermed kan en utrent dame i femtiårene fint da del i dagens økt med de spreke crossfitgutta.

Klippekortene får dere ihvertfall enkelt kjøpt HER.
Og bloggen til Norges nye PT-kjendis finner dere HER.

7 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så moro 🙂 Og wow, for en rygg du har fått deg. Skikkelig trent jo! Bra jobba 🙂 Nattaklem<3

    2. Så sprek du er blitt! Det er så morsomt å se at du blir sterkere og ikke bare tynnere. Stå på, Marthe!

    3. åå det ser så gøy og motiverende ut.
      får lyst å prøve selv, men koster det mye eller? siden æ trenger og styrke ryggen, har svak rygg også jobber jeg i ett yrke æ bruker mye rygg…:P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg