Sykadeliske treningstightser

ÅH! Jeg digger, digger, digger mine nye tightser. Treningsgarderoben min var så absolutt fargerik fra før av, med både shortser og singletter i alle regnbuens farger. -Men utvalget av tights har ikke vært like spenstig! Vel, nå er jeg eier av både zebra, leopard og sykadeliske mønstertights. Hihi, tror motivasjonen akkurat nådde nye høyder. Jeg er i full gang med jakten på pent treningstøy på nett, men nå som jeg befinner meg i Stavanger og Gina Tricot her har en diger treningstøy-kolleksjon, kunne jeg bare ikke dy meg.

Tre tightser, to gensre og èn singlett fikk bli med hjem. -Alt sammen fra Gina Tricot. Nå, hva synes dere? Kunne dere løpt rundt i en rosa zebratights? Åjada! Bare kanskje ikke med en leopardsinglet til. Åh, jeg gleder meg til å gjøre dere hektet på sykadeliske mønstertights kjenner jeg.

Jeg koser meg glugg ihjel her i Stavanger. Denne lørdagen har vært så deilig og avslappende. Akkurat hva jeg trengte etter en formidabel fredag på byen. Tante har vært på besøk, vi har fått servert en alt for god middag og “Skal vi danse” har snurret på tvskjermen mens jeg har slupet i meg bestemors tomatsuppe. Jeg er vel ikke alene om å sitte og glane på de flinke danserne i kveld? Nå vet jeg ikke engang hvem jeg heier på. De er alle blitt så flinke at jeg blir like glad uansett hvem som kommer til semifinalen. Hvem holder dere en knapp på? Jeg lurer meg på om jeg skal hive meg over telefonen med det samme, og stemme litt på bloggeren! <3

Nei, hei! Nå får vi jo straks resultatene! Okei, sofaen kaller…
Spør gjerne hvis dere lurer på noe angående innkjøpene! <3

21 kommentarer

Siste innlegg