Happy Halloween y’all!

God morgen fra Stavanger! Wihuu, det er så ubeskrivelig deilig å være tilbake. Jeg kom frem i går kveld og timene før avreise fløy så fort avsted at jeg faktisk ikke fikk kommet med en eneste bloggoppdatering. For et år tilbake ville jeg ha fått hysteriske anfall av dette tilfelle, men i går tok jeg meg altså en pcfri dag med slående ro! Jeg har vel endelig innsett at en sjeldnere fridag ikke dreper. <3 I stede for å kaste meg over pcen, ga jeg mine fire besteforeldre hver sin gode klem, skravlet i vei, spiste ferske reker og så “Gift ved første blikk”. Herlighet for et program! Villeste jeg har sett. Hvem i all verden er det som melder seg på den slags da? Folk er gale.

Ja, så våknet jeg opp til selveste Halloween da dere! Skal dere ut på noe spennende i kveld eller skal dere bare sitte hjemme og dele ut godteri til barn? Jeg hadde først tenkt til å gjøre det sistnevnte, men nå ser det ut til at det blir et aldri så lite Halloween-party på meg! Iselin har dratt meg med på noe morsomme greier, og det betyr at jeg må ut og finne kostyme! Hoho, gode gud. Jeg håper jeg finner noe som er litt standard.. Vil nødig kle meg ut som en fluesopp. <3 Jeg får se hva jeg finner! Jeg har et møte med en mulig, ny samarbeidspartner her i Stavanger, klokken 11.00 og tar like godt en shoppingrunde med Iselin etter det. Wihuu! Gøy blir det uansett.



Ville bare dele litt filmtips med dere som skal sitte hjemme i kveld!
Mine 18 favorittskrekkfilmer finner dere i et tidligere innlegg HER.

7 kommentarer
    1. Eg syns at Gift ved første blikk er et utrolig fasinerende program.
      Kanskje ligger det muligheter for noen av parene og i så fall vil nok kanskje fler testet dette ut? I dag lever veldig mange single enten frivillig eller ufrivillig….mange fler enn før. Det er også mye vanskeligere å finne noen i dag for alle er opptatt og stille helt sprø krav og de fleste viser seg fra sin beste side og ikkje alltid er helt segselv fra dag 1.
      Eg gleder meg til fortsettelsen:)
      Happy Halloween!!

    2. Må si meg mer enig med deg, Marthe! Syns ærlig talt disse realityprogrammene og talentprogrammene har gått helt ut av kontroll. Det har blitt for mye av det, og det er jo tydelig at TV-selskapene har gått tom for ideer når de velger å investere en haug med penger på et program der konseptet går ut på å vie par som aldri har møtt hverandre før.
      Eneste realityprogrammet som jeg gidder å bruke tid på å se nå, er Farmen. Alt for Norge er også kjekt, men det er fortsatt ikke noe som jeg bruker mye tid på å følge med. Så jeg holder en knapp på Farmen. Hehe. Jeg elsker jo gårdsliv og slikt, så dette passer meg helt perfekt. Dette er jo også det eneste programmet som ikke har forandret noe særlig på konseptet gjennom de 13 årene det har gått på skjermen. Så det syns jeg er bra.
      Ellers syns jeg alt av reality og talentprogram har blitt kjedelig og utgått på dato.
      Syns de kan fokusere mer på serier istedet etterhvert. Folk flest er jo møkklei reality nå. Iallefall talentprogrammer, så jeg håper det vil roe seg litt ned etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg