Every brunette needs a blond bf

Det er så sant! Hva skulle jeg vel gjort uten tuppa mi? Hun var egentlig syk da jeg spurte om hun ikke ville være med ut og spise på mandag, men klart hun skulle være med for det. Hun fylte like godt veska proppfull av tabletter og tok en håndfull av dem til dessert. Hehe! Jeg blir så glad av å se at hun smiler så bredt om dagen. Nå skal jeg ikke brette ut om venninnenes privatliv, men jeg tror jeg kan våge meg til å skrive at bestis er en smule betatt! -Og jeg finner det selvfølgelig farlig hyggelig å høre på dette klissesnakket. <3

Er venninnene forelsket så blir jeg nesten litt forelsket selv. Sitter bare og gliser fra øre til øre jeg, når de romantiske detaljene kommer på bordet. Haha. Er det noe jeg unner bestis så er det å finne seg en alle tiders mann. -Og skulle han vise seg å ikke være alle tiders likevel, så får man med meg å gjøre! Hehehe. *Passepå* Neida, men joda. Mandag kveld gikk altså til en nydelig middag på Slakter Sørensen. En restaurant vi besøker litt for sjeldent. Her hadde vi hver vår indrefilèt med epleterte og brownies til dessert. Ååh! Kjenner jeg får vann i munnen av å glane på disse bildene. Etter et par timers skraving og kos avsluttet vi like godt kvelden med en solrunde på Brun og Blid. Ikke at Cathrine trengte det.. Tror aldri jeg har sett brunere kvinnemenneske mot begynnelsen av november måned.


I dag har jeg hatt nok en hektisk morgen og planene stopper ikke før senere i kveld, men er det noe jeg MÅ få gjort i dag så er det å ta turen til frisørsalongen for å få tak i disse brudebildene. Jeg skjønner at mange av dere venter i spenning! Hihi. Ville bare ønske dere en strålende onsdag så lenge. Vi blogges selvsagt mer senere!

Happy wednesday you all! Make today ridiculously awesome.

20 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Ville bare tipse deg om noen sunne pannekaker som er fantastisk gode!! Ett pluss er at de er superenkle å lage!!
      1dl havregryn
      2 egg
      1 dl mager kesam
      0,5 dl vann
      1 ts bakepulver
      Svel i 20 min før steking, og bruk litt olje i panna.
      Siden det er havregryn i de trenger de å steke lenge, og på svak varme. Det tar derfor litt tid, men det er så absolutt verdt ventingen! Det blir ikke så mange av denne oppskriften, men lag de ganske små så blir det en god “bunke”!

    2. Ja gi oss gjerne en filmsnutt også fra brudeshowet om du får tak i det. Venninnen din på bildet, er det hun som er sammen med en fra Tyrkia?

    3. Så koselig at du er sånn mot bestevenninna di! Venninnene mine blei sjalu når jeg og kjæresten holdt på, vi har flyttet sammen nå og det eneste de spør om er om det fremdeles går bra mellom oss. Når jeg sier at det ikke kunne gått bedre, så virker de som de blir sure av det….. Huff!

    4. Åh så koselig 😀 Idag har jeg vært på Jobb på Rema også har jeg øvd til teorien til bil 🙂 ellers har jeg ikke gjort noe 🙂 kos deg og ha en fin kveld <3 klem

    5. Mette: Hmm! Det er vanskelig 😀 Jeg liker så godt å variere. Men de stedene jeg stort sett ender opp på er Big Horn Steak house, Herligland, Sjøhuset (fiskebrygga generelt) og Mother India. Ellers har vi jo en egen tapas restaurant og en egen sushi restaurant og en egen tyrkisk restaurant. Åh, jeg elsker all mat jeg. Går litt over alt! 😀 Hihi

    6. Linn Frestad: Å blir så glad for slike tilbakemeldinger. De behøver ikke å være superlange. Bare noen få ord kan motivere en hel del! 😀 Tusen takk <3

    7. Kristin: Jeg vet ikke om det finnes noe filmsnutt andre steder enn på instagram <3 Det er Cathrine som hadde en kjæreste i Tyrkia ja, men det ble slutt for en stund siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg