New pair of Michael Kors

Okei, jeg har nok en gang forelsket meg i et par sko! Gud, bedre. Jeg ville hoppe i taket av glede da jeg fant disse på sørlandssenteret lørdag ettermiddag. Også på Eurosko da! Jeg visste ikke at Eurosko hadde sko for meg i det hele tatt! Jeg har vært på jakt etter et par komfortable sandaler med reim rundt ankelen helt siden jeg mistet favorittparet i den tapte kofferten fra Costa Rica i sommer. For to dager siden fant jeg det endelig. Dette paret er rett og slett perfekt i mine øyne. Superlekre, superkomfy og av god kvalitet.

Jeg skulle gjerne ha knipset flere bilder av skoene på, men jeg slet litt med å få det til på selvutløseren i dag tidlig! Jaja, det kommer nok flere anledninger hvor jeg kan få vist dere hvor fint de sitter på. <3 Et DIY innlegg skulle jeg egentlig også hatt i dag, men det var så mørkt da jeg kom hjem fra trening klokken 16.00 at det ikke nyttet å ta frem kameraet for steg for steg bilder. Nå som vi har stilt klokken en time tilbake blir det så fryktelig fort mørkt vet dere! Fremover gjelder det å være effektiv fotograf på morgenkvisten!

Jeg håper dere har fått en like sprek start på uken som det jeg har! Jeg føler jeg har fått gjort masse fornuftig denne mandagen, så nå tar jeg turen til byen for middag med Cathrinemor. Litt må man få unne seg i en hektisk hverdag. <3 Kameraet blir med oss ut!

Nå, hva synes dere? Paret koster 1499 kroner på Eurosko. <3

23 kommentarer
    1. Hei! Vi på fiskå skole (9’ende) holder nå på med et prosjekt om leger uten grenser. Der lager vi en video om vaksinemangel, og om hvor mange som dør av dette. En stor del av prosjektet er at vi må spre budskapet. Vi lurte derfor på om du hadde hatt lyst til å dele videoen på bloggen din? 🙂 Videoen er ferdig og ligger på YouTube , link:http://youtu.be/Jpcgz_ksQCgav Du kan se den og vurdere om du vil eller ikke 🙂 Det går selvfølgelig fint om du sier nei, men det hadde betydd utrolig mye om du ville hjulpet oss 🙂 Har prøvd å sende deg en personlig mld på Facebook, men virker ikke som den er kommet til deg. Kanskje under “annet”? Uansett, hadde vært fint om du bare kunne svart på Facebook elns:) Hilsen Desiree Sundtjønn

    2. Åh så fine sko 😀 Kom hjem igår kl 21:30 etter ei fin helg i Drammen hos Tante og Onkel og ei fin uke hos venninna mi i Sandefjord 🙂 ønsker deg en super kveld <3

    3. Det er ikke Eurosko som fører Michael Kors. Det er en underavdeling som heter shoegallery 🙂 Shoegallery fører bare merker og skal ikke sammenlignes med Eurosko 🙂

    4. Hei Marthe! FOR noen sko!!! #inlove
      Brukte du disse i kveld på middag med Cathrine? 🙂 Når kårer du vinneren av undertøysettet forresten? 🙂 Ha en fortsatt fin mandagskveld! Klem<3

    5. Hva mener du med utsagnet “Jeg visste ikke at Eurosko hadde sko for meg i det hele tatt! “-?? ….

    6. Lene og Kathrine: Eurosko er vel ikke kjent for sko med den beste kvalitet. Billige sko ja, men de blir fort ødelagte. Det sier ryktet og er også min erfaring. Det var vel bare det Marthe mente med uttrykket. Hvorfor tror folk det verste med en gang….OMG!

    7. Ida Rygnestad: Hei Ida! Tusen takk <3 Nei, jeg brukte dem i går, men i dag var det litt for kaldt! 🙂 Vinneren av undertøysettet er kåret allerede og vinneren er kontaktet på mail <3 Ha en kjempefin kveld du også. (Det som er igjen av den) 😀

    8. Nei.. Eurosko er ikke akkurat der man løper først for å handle sko! Kult at de har tatt inn Michael kors 😀 de var dødslekre

    9. Må ærlig si at de ser voldsomt tantete ut, og jeg tror kanskje ikke de hadde falt så i smak om det ikke var MK?
      Synes heller ikke det ser lekkert ut når man ser halvparten av tærne/mellomrommene mellom tærne..
      Men hver sin smak ;P

    10. KRISTIN:
      Jeg trodde ikke det verste, jeg var bare rett og slett nyskjerrig på om det var som jeg trodde (dårlig kvalitet), eller om det var noe annet hun mente med det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg