Y.E.S.T.E.R.D.A.Y

Morn! Jeg sluknet nesten med en gang gårsdagens siste innlegg var publisert, og sov som en engel! Nå skal jeg snart fly avgårde på trening, men først tenkte jeg å dele litt flere bilder fra gårsdagen med dere. Da brudemessen var over dro hele gjengen fra Komponisten frisørsalong ut for å spise, og da hev Magnus og jeg oss like godt med! Vi ble jammen sittende på “Hos Naboen” i to og en halv time, snakke om dagen, le og kose oss. Ihvertfall Magnus! Hehehe, kan en mann egentlig klage med ni velstelte damer rundt bordet?

Jeg har litt av hvert på planen i dag, men jeg skal også være en flittig blogger! Mailboksen min er nesten blitt urørt den siste uken og jeg har derfor også litt å ta igjen på den fronten! Jeg tror jeg får sette av kvelden til litt hygge på hjemmekontoret. Regnskapsfører Geir venter også et besøk av meg i morgen tidlig. Best å ha alt på stell innen den tid! Vil nødig skuffe Geiremann rett etter ferien hans!

Silje: Skal ikke du ha dessert?
Marthe: Eee, nei. Min personlige trener sitter ved din side…

Hehehe, nei det var en spøk. -Men det tror jeg dere vet. <3

Ha en stråålende mandag alle sammen! Vi skrives mer etter trening <3

7 kommentarer
    1. Så hyggelig! Magnus er så utrolig kjekk!!! jeg dør litt hver gang jeg ser han haha.. Hadde jeg vært deg hadde jeg kastet meg over han med første sjangse, hahaha 🙂

    2. Du var utrolig fin med håret sånn!! Og må si som alle andre, han er en liten kjekkas jaa 😀 gleder meg masse til å se deg i brudekjoler!!

    3. Syyke tider du e fin! og Magnus da, *smelt*… 😉 Regne med at alle jentene rundt bordet koste seg like mye som han gjorde!
      Katti får vi se bildan av dokker i brudekjole og dress? Glede mæ virkelig her!! Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg