En søndag som brud

Da var denne brudemessen vel overstått og jeg kan endelig trekke pusten! Jeg satte i frisørstolen allerede da klokken slo 08.30, og der ble jeg helt til halv tolv for styling og makeup. Klokken tolv var det tid for øving på Ernst Hotell, og deretter ble det litt mingling i lokalet før selve showet startet. Jeg som hadde store planer om å knipse en halv million bilder til dere fikk nesten ikke tatt et eneste ett. Å lete etter kameraet var vel det siste jeg tenkte på da jeg sto superstresset på bakrommet og kastet på den ene kjolen etter den andre. Heldigvis løp ei av frisørene rundt og tok hundrevis av bilder hele dagen, så jeg får heller se og stjele minnekortet hennes!

Det dere ser her er fra øvingen før showstart, men jeg lover å dele noen lekre brud/brudgom-bilder med dere også så fort jeg har dem. Jeg kan ihvertfall fortelle at alt gikk veldig fint! Kjolene fra brudebutikken “Elegant” var nydelige, dressene var superflotte, og alle sammen gjorde en strålende jobb. Hoho! Magnus våget seg til og med til å klype meg i rumpa da vi gikk siste runde som brud/brudgom, noe jeg ser har resultert i et par instagram-videoer med hashtagene #beautiful #couple. Hehehe. Jeg koste meg en hau og det håper jeg jammen de som så på også gjorde! Mer om den fine dagen får dere få siden. Nå kjenner jeg nemlig at jeg snart stuper! <3

Det ble en sniktitt i første omgang. <3 Håper dere har fått en fin søndag dere og!

12 kommentarer
    1. Åå! Gleder meg så masse til å få se deg i noen brudekjoler 🙂 virker som dagen var bra!
      Og så fin som du er klarte naturligvis ikke Magnus å holde seg unna nei, hehe..
      Ha en fin uke, Marthe <3

    2. NÅ gleder eg meg enda mer kjenner eg 🙂
      SÅ gøy!!! JIPPIIIII skynd deg å sove så du kan våkne og poste bilder med engang du får låne minnekortet 😀
      Kose deg på skolen:)

    3. Du så helt fantastisk ut 🙂 (sjenert som jeg er turte jeg ikke gå bort og si hei til deg hehe,så deg oppe ved resepsjonen i en knall fin kjole og på selve showet,du kler å være brud :))og dere er ett pent “par”;)

    4. Hei Marthe! Jeg lurte på hvor mye det koster og sette inn 60 cm hairtalkextentions på komponisten, jeg har sett rundt på nettsiden deres men finner ikke ut av det 🙂

    5. Dette ser så utrolig gøy ut! Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg kjempemasse til å se deg i brudekjole! Som noen har nevnt over her skal du ha sett “fantastisk” ut, og det er noe jeg ikke tviler et sekund på! <3

    6. Heisann 🙂 gleder meg til se brudebildene og håper du har hatt en fin dag 🙂 jeg unner deg virkelig alt godt, du virker som ei så herlig jente, så jeg ville bare si at det er veldig tydelig at du og Magnus liker hverandre 😉 Jeg vedder alt jeg eier og har på at dere blir et par snart <3 lykke til med alt! Husk å alltid være ærlig med deg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg