Vinn selvpleiende spaprodukter!



Hvor deilig ville det ikke ha vært med litt spa denne søndagen? Jeg kan faktisk ikke komme på noe som frister mer. Været har vært surt og trist hele uken, og jeg er så stiv i skuldre og nakke at jeg kjenner jeg kunne drept for litt massasje. -Men den slags blir det ikke tid til i dag! Jeg sitter mest sannsynlig i frisørstolen nå og gjør meg klar for brudeshow! Hihi, jeg får heller unne meg litt deilig hjemmespa i kveld med en god bok og litt opphakket frukt! Å besøke en spa-avdeling er kanskje det beste jeg vet om, men det er som regel noe man unner seg en sjeldnere gang! Folk flest har ikke råd til en 60 minutters aromamassasje hver søndag, så da må man ty til litt rimeligere alternativ. Under her får dere min lille sjekkliste for en perfekt “hjemme-alene” kveld. Kanskje dere har noe å tilføye? 

Marthe’s sjekkliste for en selvpleiende høstkveld: 1. Dorco Shai barberhøvel 2. En god skrubb 3. En fuktighetsgivende bodylotion 4. Stearinlys (mange) 5. Dyne i sofaen 6. Jordbær og sjokolade 7. En god bok, et inspirerende blad eller en morsom film.



Det er ikke så mye som skal til! Bare glattbarberte legger i nytt, rent sengetøy er en opplevelse i seg selv. Jeg har nå brukt Dorco Shai sine rosa, seksknivede høvler i lange stunder og har fått både venninner og familiemedlemmer av venninner til å teste dem ut. Rett og slett fordi jeg synes disse høvlene ER det beste. Knivene holder seg skarpe lenge, de får med seg alt som er av hår, og huden kjennes myk og god selv før jeg har smørt meg med bodylotion etterpå. Veldig mange av dere har nok allerede hørt om Dorco Shai. Er det egentlig noen bloggere igjen som ikke bruker dette merket? Klikker dere hjem en gratis prøvepakke HER, så er dere også med i trekningen av å vinne et helt års forbruk av Shai høvler, og her trekkes nye vinnere hver fjortende dag så her har dere flere sjanser!

Ellers har jeg en ekstra overraskelse til dere som klikker hjem denne Shai prøvepakken. I samarbeid med Dorco har jeg fått lov til å dele ut en en pakke stemningsfulle spaprodukter til en verdi over 1000 kroner! Hva sier dere til et nydelig Voluspa duftelys i sølv, en Ole Henriksen bodeskrubb, en Clarins kroppsolje mot stress, og favorittmerke mitt “Babor” sin Clean and peel krem for føtter? Hadde ikke det vært noe å ha i hus den kvelden du får lyst på litt ordentlig hjemmespa? 

Slik deltar du:
1.
Klikk hjem en gratis prøvepakke med Dorco Shai sine barberhøvler HER.
2.
Legg igjen en kommentar under her hvor du forteller at du er med i trekningen!



Har du allerede klikket hjem prøvepakken, holder det å legge igjen en kommentar!
Lykke til da dere! Vinneren trekkes førstkommende onsdag. <3

   Annonse

132 kommentarer

Siste innlegg