Ladies night out!

Da var det på høy tid å dele litt av torsdagskvelden min med dere! Disse venninnene mine altså… Hva i all verden har jeg gjort for å fortjene dem? Andrea spanderte både middag og vin på meg på nydelige Ernst hotell, og jeg koste meg sånn at jeg egentlig bare kunne tenke meg å kjøre en reprise av denne kvelden hver torsdag året ut. Ble så sulten av å se på den SYKE burgeren over her at jeg bare blir nødt til å lage meg pita nå. -Og jeg som egentlig skulle ha sunn fisk. Pyttsann! Fisk hører bedre til en mandag uansett..

Da Andrea og jeg hadde fått skravlet, spist, og hygget oss i flere timer, kom også Karen inn og satte seg ved bordet vårt! Bare for å gjøre kvelden enda bedre <3 Hun har akkurat vært i New York og hadde så mye spennende å fortelle oss! Da klokken nærmet seg 20.00 dro vi videre til Bakgården for dette showet jeg såvidt nevnte tidligere, og her fikk jeg jammen i oppgave å være stylist for ei av modellene. Hehe, etter noen litt for gode glass vin dro jeg altså opp krølltangen fra veska og begynte å krølle hår.. Smart Borge!

Jaja, det gikk heldigvis fint! Synes stemningen på det bakrommet beskrives enormt godt gjennom disse bildene jeg! For en kveld det ble. Herlighet som Andrea, Karen og jeg koste oss. Jeg klarte å glemme igjen legget mitt hjemme og måtte derfor ta kvelden allerede ved midnatt, men det ble likevel en av de beste dagene på lenge! Måtte vi ha mange flere av disse i fremtiden jenter. <3

 

Stylist Borge… Hehe. Kanskje det egentlig er dette som er mitt kall i livet?

Håper dere har hatt en strålende søndag så langt. Vi skrives mer straks!

19 kommentarer
    1. Jeg trenger litt hjelp 🙁
      Jeg og kjæresten har bodd sammen bare 4 måneder og snart vært sammen i 3 år..en i det siste så tror jeg at jeg har mistet litt følelser for han. Det er kjipt når je heller vil være alene hjemme..
      Men jeg er jo glad i han, og jeg er så redd for å gjøre noe feil..
      Hvordan skal jeg vite om det er rett å gjøre det slutt og ikke bare holde sammen og se om det blir bedre og følelser kommer tilbake. Vil ikke slå opp også angre etterpå 🙁
      Er så usikker på hva jeg ska gjøre.. Hvirdan visste dere at det var påvise å slå opp etter så mange år?
      Jeg synes det virker så skummelt å forlate det “trygge” og klare meg alene og starte alt på nytt.
      Noen tips eller råd? 🙁

    2. Hei Marthe! Høres ut som gårsdagen var veldig bra ja 🙂 Fantastisk med slike kvelder! Maten så jo også bare heeeelt nydelig ut. Nam nam! Men du..hvor er genseren/blusen du har på deg fra? Utrolig fin! Ha en fortsatt fin søndagskveld. Klem<3

    3. Du ser helt strålende ut! Bruker du vippe-extensions? Hvis ikke, hvilken mascara bruker du? Vippene dine ser fantastiske ut : )

    4. Koselig innlegg!! Er det noen som absolutt ikke hadde hatt problemer med å bli stylist, er det deg! Du har en veldig bra stil og øye for detaljer! 🙂 så ikke slå det helt fra deg sånn uten videre 😉 ha en strålende kveld videre!!

    5. Rikke jeg leste kommentaren din. Jeg har vært sammen med min samboer og forlovede i 5år og alle forhold har opp end downs.. det er viktig å prøve å fikse det først, snakke ut med hverandre om hva du syns han gjør riktig og galt og omvendt. Nå vet jeg ikke hva slags forhold dere har men jeg har funnet ut at det er viktig å fortelle hverandre det man føler og hva han gjør feil og han forteller meg hva jeg gjør feil så vi kan fikse det. Det er viktig at dere har ting til felles og ikke har forkjellige meninger om livet. Et forhold er 100% jobb og dere må begge jobbe for å opprettholde romantikken og følelsene i forholdet, for å gjøre det må dere være ærlige, man må vise interesse i hans ting selvom det er kjedelig og omvendt -det handler om å gjøre ting for hverandre:) gjør du dette og det forsatt ikke funker så har dere prøvd det beste dere kan og har da ikke noe angre på senere i livet. Mvh Marita

    6. Mari: Tusen takk Mari! Hyggelig at du likte innlegget 🙂 Hihi, nei det ville jo ha vært supermoro, men nå går jeg jo en litt annerledes linje 😀 Får ha det i bakhodet 😀 Hehe, ønsker deg en super start på den nye uken 🙂

    7. Ida Rygnestad: Heisann Ida! Ja, vi koste oss en hau. Slike kvelder er gull verdt <3 Skjorten min er fra H&M og ganske ny så de bør ha den inne enda!:-) Klem!

    8. Christine: Hei Christine! Nå har allerede bloggleser Marita kommet meg i forkjøpet, og jeg synes hun sier masse fornuftig her. <3 Et forhold har gode og dårlige perioder, men selv om du nå kjenner at du har mer lyst til å være alene så er det ikke sikkert du føler det på samme måte om noen uker til. Jeg ville ha gitt det litt tid, kjent litt på hvorfor du føler det slik og snakket med kjæresten din om det. Kanskje er det noe han kan hjelpe deg med? Det er noe helt annet å bo sammen enn hver for seg, og 4 måneder er ikke så fryktelig lenge i forhold til 3 år. Jeg var som deg også livredd for å angre på avgjørelsen om å flytte for meg selv, og brukte maange måneder på å bli helt sikker på at dette var det riktige. Vet du med deg selv at du har gjort alt du kan for å redde forholdet så vil du ikke angre på avgjørelsen om å gå fra ham, men gi det litt mer tid, fortell han hva du føler, og snakk med ham om det. <3 En "dårlig periode" kan føles lengre enn den egentlig er!

      Gresset er forresten ikke grønnere på den andre siden! <3 Hehe. Gi det litt mer tid og du vil finne ut om det er riktig eller ikke. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg