Three new dresses!

Hei og hopp dere! Nå sitter jeg og storkoser meg med Skal vi danse snurrende på tvskjermen! Tipper jeg ikke er den eneste? Slike kvelder er så herlige! Spesielt etter å ha hatt en senere kveld på byen dagen før. Kristine, Christoffer, Sebastian og jeg tok en spontan tur ut i går vi. Koste oss med skravling helt til stengetid før det ble nattmat og taxi hjem. Tidligere på dagen prøvde jeg jo også disse brudekjolene og etter det ble jeg så inspirert at jeg dro på kjoleshopping. Heh! Kanskje ikke det mest fornuftige jeg kunne gjort, men de var så nydelige! For ikke å snakke om billige. Herlighet, hva skal man med disse store, eksklusive klesmerkene når man kan få en superlekker sak til 179 kroner på H&M. Følte meg som en million kroner i denne lille, røde langarmede. Halleluja, jeg elsker H&M!


Denne sorte med blonderygg er også fra H&M og kostet 249 kroner. Superlekker på!

Jeg må bare beklage at bildene blir så skurrete noen ganger. Vi går mot mørkere tider og når været er som i dag så er det jammen ikke lett å få inn nok lys til ordentlig kvalitetsbilder. -Men jeg har troen på at solen snart dukker frem igjen og gir oss enda litt mer varme! Jeg skal ihvertfall ikke klage for fy så fin høst vi har fått så langt i år.

Den hvite genseren er også fra H&M og den sorte kjolen med gullkjede i ryggen har jeg seriøst siklet etter siden Bikbok publiserte det første bilde av den på instagram. Hjeelp, så elegant! Var livredd for at de ikke ville ha størrelsen min igjen da jeg endelig fikk fingeren ut og dro til byen. Mange av dere lurer kanskje på hva dere skal gjøre med slike åpen-rygg løsninger? Er kjolen stram nok i fronten så pleier jeg bare å gå uten bh, men akkurat denne varianten er både tynn i stoffet og løs i frontpartiet, og da synes jeg ikke det blir like komfortabelt! SÅ i går kjøpte jeg også med meg hjem noen bh-stropper som skal dra din vanlige bh (bak) helt ned til rett over rumpa. Man kan altså gå med en helt vanlig bh, men dratt så langt ned på ryggen at det ser ut som man går uten! Huff, jeg er jo helt elendig på å forklare, men jeg kan prøve å få vist dere dette i bilder også en gang. Jeg fikk testet det ut i går og det fungerte aldeles utmerket! Bare et tips til dere som har for store fordeler for disse klisterbhene! Stroppene får dere kjøpt i tre ulike farger på Bikbok.

Flere som har prøvd denne løsningen? Kanskje dere har andre idèer til åpen-rygg kjoler?
Dere må ihvertfall ha en strålende lørdagskveld! Vi skrives mer i morgen. <3

37 kommentarer
    1. Skriv gjerne mer om den BH’en! Har vært på leting etter en bedre løsning enn sånne klistergreier så lenge, siden som du sa, at på frontpariet er der store fordeler, haha. Også sååå nydelige de kjolene var! <3

    2. Sliter alltid med å finne løsninger til plagg med åpen rygg da puppene rett og slett er for store/tunge. Klistrebh er altså ikke min venn, skal desidert prøve ut denne løsningen 🙂 Takk for tips!
      Ha en fin kveld videre 🙂

    3. Utrolig fint innlegg og herlige kjoler! 🙂
      Et godt tips i høstmørket er å slå av lysene inne, og stille på lyset på kameraet! Da blir bildene veldig fine og lyse 😀

    4. Fantastisk fine kjoler på ei fantastisk fin jente! Likevel synes jeg det er veldig synd at du fronter blant annet HM da det sitter overarbeidede, underbetalte unge, voksne og gamle med usikkerhet om de har penger til mat i morgen, og de syr erme for erme. Du, jeg og naboene våre er rike fordi noen andre, for eksempel arbeiderne på HMs fabrikker, er fattige. Deres rettigheter er virkelig noe å kjempe for mens vi krangler om tilbehøret til middagen.

    5. Åssen er de stroppene? Jeg kjøpte den kjolen for noen dager siden selv og blei anbefalt de stroppene, men ser for meg at det er suuuper ubehagelig… Har ikke så stort brytparti at det er noe problem med de silikon-klistre-greiene, men er jo forsåvidt mest behagelig med vanlig bh.

    6. Kjempefine kjoler! Du er en utrolig positiv jente og jeg må virkelig bare si at jeg beundrer deg for det. Stå på 😀

    7. Kan ikke du skrive et innlegg om hvilke kjoler man kan bruke når man skal i vinterbryllup. Trenger hjelp:-)

    8. BH-løsningen er genial altså! Elsker kjole innkjøpene, har selv hatt lyst på den kjolen fra Bik Bok, men den passet ikke meg noe særlig på form. Forresten, jeg flytter inn i egen leilighet og får et ganske lite soverom. Så på dine interiør innlegg for tips til innredning og da så jeg sengen din. Er det en liten dobbelt seng? Hvor har du eventuelt kjøpt den? Har en stor dobbeltseng fra før av, men den blir altfor stor og jeg har heller ikke lyst på en enkel seng etter som jeg av og til får besøk av kjæresten 🙂

    9. Wææ!! Nå ble jeg super interessert i disse magiske BH stroppene! Disse må du forklare litt mer om 😛 Gurimalla, visste ikke at det fantes, har alltid styrt trist og lei vekk fra de nydelige kjolene med åpen rygg.. Jippi! Jeg må visst på bikbok snarest!!! 😀 takk <3

    10. Veldig smart med de BHene! Koselig med tur på byen. Vi lager drinker i kveld og koser oss hjemme. Den røde kjolen satt veldig fint på deg! Etter jeg flyttet til London merker jeg at jeg handler mer og mer på h&m, føles som hjemme!
      Ha en super helg! Klem

    11. For noen flotte kjoler! Jeg har også prøvd den bh-løsningen, men det var virkelig ikke noe for meg. Klistrebher liker jeg bedre, men så har ikke jeg like mye behov for hold som det du har, hehe 🙂

    12. Suzanne R: Hihi, det er greit! Jeg skal prøve å få knipset noen bilder av stroppene både av og på så dere kan se 😀 Tror bare de kostet 49 kroner også, så det er jo ingenting 😀

    13. M: Heisann! Så gøy at du flytter inn i en egen leilighet 😀 Min dobbeltseng er 180-200 tror jeg, så den er ikke så veldig liten, men jeg hadde en 160×180 før da jeg hadde et mindre soverom, og den var også helt genial. Akkurat stor nok. 🙂 Hvor man får kjøpt disse dobbeltsengene vet jeg derimot ikke så mye om, men jeg ville kanskje tatt en liten tur innom Ikea! Av og til har de kvalitetsvarer de også til en myyye billigere penge 🙂 En god seng kan jammen koste! 🙂

    14. B: Jeg kan vise dem på til uken med noen bilder! Jeg syntes virkelig de var helt geniale. 😀 Gikk med dem på fredag og kjente ingen ubehag da 🙂 Men jeg kan skrive litt mer om dem og vise med litt bilder siden! <3

    15. Ligger den røde kjolen ute på nettet?
      Kjøpte du den i divided avdelinga eller den “vanlige”? 🙂

    16. H&M er jo billig fordi de som lager klærne dine ikke blir betalt på langt nær nok! De har såvidt penger til å overleve. Dette er en sannhet og en virkelighet som ingen kan snu seg unna! Det er vårt problem også! H&M har endelig begynt å tenke på å gjøre noe med problemet, men ikke nok og de må fortsette å presses! Å skryte uhemmet av priser som fører til at andre har det fælt er kanskje ikke veien å gå, men nå vet du i hvertfall litt mer om problemet! 🙂

    17. Jeg lurte på noe angående den røde kjolen. Hva står det på lappen bak? Heter den H&M individe?:) har lyst på den selv, men litt vanskelig når ikke alle H&M har de samme klærne så må finne ut hvem butikk som har denne kjolen! Elsker den 🙂

    18. Hvor kjøpte du en slik BH? Jeg kjøpte sånne man bare klistrer på brystene, men det fungerer dårlig når man skal danse på byen 😉 Jeg har samme kjolen som deg.

    19. Hei! Hva slags BH bruker du under den sorte kjolen fra HM? 🙂 Har den samme selv, og kommer ikke fram til noe annet enn disse klisterbhene. I og med at den er gjennomsiktig hele veien rundt midjen utgår jo løsningen med BIKBOK-stroppene også, da de vil vises på sidene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg