Hils på min lille lesekrok!

Jeg satte og stirret på det ene hjørnet i stua mens jeg funderte på hva jeg skulle gjøre med det. Det var liksom så tomt med bare en stige og et grått saueskinnsteppe! -Så fikk jeg denne glimrende idèen om å gjøre det til en studiekrok. Hihi! Jeg skal ikke ha puter og tepper liggende her for evig tid, men hver gang jeg får lyst til å sette av noen timer til å lese pensum så skal jeg jammen meg bruke dette hjørnet til akkurat det. Jeg vet jeg også har et kontor å sitte på, men kontoret er for blogging og sortering av regnskap! Sånn er det bare med den saken.

SÅ! Si hei til mitt nye, lille studiehjørne! Fikk dere ikke en smule lyst til å løpe og hente studiebøkene nå?? Ikke? Nei, okei. Det var verdt et forsøk. Dette her er ihvertfall det smarteste jeg har gjort på lange stunder. Når det pøsregner utenfor og vinden blåser kaldt, kan man like godt sitte inne og studere med god samvittighet. Altså, man skal jo i utgangspunktet alltid studere med god samvittighet, men er det sol og skyfri himmel så klarer jeg ikke helt å finne roen. Jeg føler liksom at jeg burde ha vært ute og utnyttet finværet i stedet. I dag var det en fryd å sitte akkurat slik og lese i kosesokkene, pysjshortsen og min nye genser fra Bikbok. -Med en varm kopp te såklart.

Nå skal jeg hoppe avgårde for tredje gang i dag! Nå er det Annika som skal besøkes og på veien dit må jeg se å få svart på x antall meldinger. Er det noe jeg har nedprioritert de siste dagene så er det innboksen på mobilen. Nå tror jeg at jeg har noen halvsinte både venninner og samarbeidspartnere. *Skammermeg*.

Håper dere får en hyggelig kveld dere også!

46 kommentarer
    1. Du må mer enn gjerne komme å lage et slikt lesehjørne til meg også! Det så superkoselig ut, og du er smashing som alltid 😀

    2. Åh! Du er så utrolig nydelig. Sminken din var fantastisk fin på disse bildene. Har du gjort noe annet enn vanlig, isåfall – kan du vise oss det? 😀 og så er du jo veldig brun og fin da!

    3. Du er bare så utrolig nydelig, skjønner ikke hvordan det går an! Hvordan er du blitt så brun? :O Tar du sol, selvbruning eller er bare veldig gode gener? heheh

    4. Åå herregud så koselig! Det var en god idé Marthe 😀 det så kjempe koselig ut. Gir mer mening å studere på fritiden dersom man sitter komfortabelt og har en rolig atmosfære rundt seg <3 you nailed it!
      Og ja. Hvordan har du klart å bli sø brun? Du har en helt utrolig fin brunfarge! Kjempe fin!

    5. Ser fantastisk deilig ut! Du er bare så bra! Er det mulig å ønske seg et innlegg som går ganske direkte på mat og trening? For eksempel hva som kan være veldig bra å spise som mellommåltider og frokost osv? Og hva som er veldig effektiv trening, som man kan gjøre på et treningssenter? (Bare et ønske altså 🙂 ) du virkelig inspirerende! Hadde aldri trodd for et år siden at vi skulle få se skikkelig treningsinlegg, men det er veldig bra, og man kan se resultater på deg, hvilket hjelper for meg og sikkert ganske mange andre!
      Du er super, klem <3

    6. Kjære Marthe <3
      Lest gjennom noen av kommentarene i "spørsmål og svar"-innlegget og jeg skjønner godt hva du mener! Hva har brystene dine og hvorvidt de inneholder silikon eller ei, noe som helst med din personlighet å gjøre? Jeg blir oppgitt på dine vegne! Jeg mener at alle som blogger har RETT til å leve et privat liv, selv om man har blitt en mer "offentlig" person. Jeg syns du er veldig flink til å finne balansen mellom privat og offentlig i alle dine innlegg!
      Du fortjener mer skryt enn du får, for du er RÅGOD! fortsett med det du gjør! Vær den glade, snille, eventyrlystne, gode og søte Marthe som jeg syns du fremstår som, og tror du er!
      Varme klemmer til deg!

    7. Å, for en kjempe søt og deilig lesekrok! men må ikke være så veldig godt å sitte alt for lenge på teppet på gulvet vel. hihi 😀 Du er så fin!

    8. Det så utrolig koselig ut! Jeg liker også å sitte i litt uvanlige lesestillinger, men det straffet seg. Forrige uke våknet jeg med en skikkelig låsning i nakken som hadde bygget seg opp over tid, mye på grunn av at jeg ikke hadde en skikkelig lesestilling. Så bare vær litt forsiktig med å lese i stillinger du må bøye hodet veldig osv. Jeg lærte nemlig på den harde måten. Men det kjenner du selvfølgelig på kroppen 🙂 Jeg digger forresten bloggen din, du er så inspirerende! Stå på og lykke til videre med studier 🙂

    9. Hei Marthe! 🙂 Har veldig lyst til å se før/ etter bilder av treningen din. Ser veldig god fremgang på bildene her (lår/legger), men ønsker veldig gjerne detaljebilder! 😀
      Du er litt av en motivasjon med den stå på viljen din! Takk <3

    10. Therese: Ja, jeg må se og få tatt noen slike bilder. Jeg tok egentlig noen før-bilder i april da jeg først startet med Magnus, men bildene har forsvunnet fra en av de tre pcene jeg har hatt siden den gang. -Men jeg har heldigvis noen bikinibilder som jeg kanskje kan få brukt til å vise forskjellen. 🙂

    11. Stine: Åh! Ja det er så sant. Best å ikke sitte på hardt gulv for lenge av gangen, ellers kan man fort få slike låsninger, og det er helt forferdelig ubehagelig. Hadde en selv i hele nakken/ryggen i fjor vinter og kun nålbehandling hjalp etter tre dager med konstante smerter. Tror jeg hadde et voldsomt tilfelle, men det kom også av at jeg hadde sittet i dårlige stillinger under bloggingen. 🙂

    12. :): Hvis du svetter veldig mye så kan det synes ja! Man ser det ikke når jeg trener her i Norge, men da jeg trente i Thailand var ikke denne tightsen så lysegrå når økten var ferdig. Hehehe!

    13. Andrea Emilie: Åh, tusen tusen takk for kommentaren din. Slike tilbakemeldinger setter jeg uendelig stor pris på. Koser meg sånn når jeg får så gode ord her på bloggen. Jeg gjør ihvertfall så godt jeg kan. Vil så gjerne dele av meg selv, men samtidig føler jeg at jeg må ha noe for meg selv også. Det er så godt å høre at det blir respektert. <3 Tusen takk for en superoppmuntrende kommentar Andrea Emilie. 🙂 Stor klem!

    14. Katarina: Ja, det er klart jeg kan få til et slikt innlegg! Det er supert når dere kommer med innspill og ønsker til hva jeg kan skrive om. Da blir jeg så glad! Det er jo ikke alltid like enkelt å komme på noe nytt, helst flere ganger daglig 😀 Supert Katarina. <3 Ditt ønske er notert ned!

    15. Christine Hindenes: Ikke sant? 😀 Plutselig ble det hyggelig å studere! Hehe. 😀 Brunfargen kommer nok av solarium. Hehe, jukser litt 1-2 ganger i uken! 😀 Tusen takk!

    16. Julie: Tuusen takk for det Julie! 😀 Brunfargen kommer av solarium, men jeg er nok ikke så brun som disse bildene tilsier. Jeg har nok bare vært litt heldig med lyset 😀 Hehe! Eller så har kamera vært snilt med meg. Jeg tar ihvertfall ikke selvbruning. Har bare ikke funnet en god en enda! 🙂

    17. Så koselig!! Du er alltid så kreativ, henter mye inspirasjon fra deg 🙂
      Du hadde forresten veldig fin sminke på disse bildene! Hva har du brukt på øynene?
      Håper ellers du får en fin dag videre, og har en super helg i vente!

    18. Første gang jeg legger igjen en kommentar her, men nå var det på høy tid. Du har en fantastisk blogg, og tar utrolig fine bilder. En stor inspirasjon! Også må jeg bare si at håret ditt ser helt fantastisk ut, og du sminker deg utrolig pent! 🙂
      Du fortjener all den ros du kan få 🙂

    19. Hei Marthe,
      Begynte å lese bloggen din for en liten stund siden, og har begynt å følge den fast.
      Det kan godt være at du har fått dette spørsmålet tidligere, men jeg lurer på om du kan forklare mer hva studiet ditt går i? Jeg vurderer sterkt å studere det samme neste år, og prøver å suge til meg den infoen jeg kan for å danne meg et intrykk.
      Ha en fortsatt fin og koselig kveld 🙂

    20. Åh, du er en så uendelig stor inspirasjon i hverdagen! Jeg elsker den personen du fremstiller deg som her på bloggen! Og den jeg tror du også er❤️ Jeg har lest bloggen i så mange år nå, at det er en rutine å klikke innom bloggen din😊 jeg elsker stilen din og din smak for mote og fashion!✨ fortsett det gode arbeidet marthe!<3 god helg!!:)

    21. Koselig lesekrok! Jeg har selv akkurat flyttet inn i en liten loftsleilighet, ser etter inspirasjons til å bruke plassen jeg har. Synes du har det så veldig koselig hos deg 🙂 setter stor pris på slike tips og triks, og skal prøve å bli bedre på å kommentere! Klem

    22. Du har det så koselig! alle bildene du legger ut av både garderoben din og sånne små bilder er alltid så fine! kunne du ikke hatt en leilighetstour der du viser leiligheten og kanskje forteller hvor ting er fra? 🙂 hadde vert gøy og god inspirasjon for mange!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg