And she is back on track!

My mood this morning… Dere er fantastiske!! Tusen tusen takk for alle de fine kommentarene som er blitt lagt igjen her det siste halve døgnet. Himmel, så glad jeg blir! Jeg vet jo egentlig at 90% av dere virkelig bare er gode, men jeg må si det er litt deilig å få det bekreftet likevel. Statisikken viser meg et tall, men jeg kan jo ikke se hvem dere er, og når jeg heller ikke hører så mye fra dere i form av respons og kommentarer så er det ikke alltid godt å vite! -Men nå skal det sies at dere vanligvis er superflinke på å legge igjen både gode og oppmuntrende ord her på bloggen. Det er jo dette som gir meg lyst til å fortsette å dele livet mitt med dere. <3 Jeg startet denne onsdagen med et stort smil om munnen, og det kan jeg bare takke dere for. Jeg tror jeg trengte et lite oppløft fra bloggleserne mine i går kveld. Enhver kommentar er lest og jeg vil bare at dere skal vite at ordene deres virkelig betyr noe.

Som dere kanskje ser så har jeg løpt rundt og knipset selvutløser-selfies denne morgenen! Why not? Jeg kan spørre hvem som helst om å ta bilder av meg, og jeg kan stille meg opp i de kleineste positurer midt på gata, men når det går opp for meg at jeg sitter alene hjemme på kommoden og knipser selvutløser-selfies, da flirer jeg av meg selv. Hehe! Jaja, jeg skal nok bli vandt med dette også! Jeg må bare lære meg å roe meg ned litt. Jeg blir så ivrig når jeg løper frem og tilbake mellom selvutløserknappen og stedet jeg skal stå, at halvparten av bildene blir som det øverste. Delvis i farta! Ja, jeg skal så absolutt investere i en sånn knapp som man kan trykke på fra hånden! Vet noen av dere om dette i det hele tatt finnes til mitt supergamle Nikon D3000? Jeg vil nødig bytte ut det elskbare kameraet mitt!

Kjolen er forresten splitter ny og fra Bikbok. Det er den samme som dere fikk et glimt av i vinduskarmen for noen dager siden. Kanskje jeg tar den ordentlig i bruk for første gang i morgen kveld! Da har nemlig Andrea og jeg en middag og vin-date etterfulgt av et undertøysshow på et utested i byen. Åh, som jeg gleder meg! <3

Igjen, tusen takk! Dere klarer stadig å løfte humør og motivasjon til nye høyder. <3

39 kommentarer
    1. Savner de gamle Marthe tipser-innleggene. Kanskje du kunne begynne å skrive slike igjen. Og om f.eks. dine favoritter, eller noe du er redd for, eller om noe morsomt. For all del, jeg har full forståelse for at det kanskje er litt vanskelig med bloggingen akkurat nå og at du har mye å gjøre med trening og studie, men blir ganske ensformig med hverdag, trening og fest 🙂
      Stå på, elsker bloggen din<3

    2. Jeg har samme kamera som deg, og kjlote fjernkontrollen min på clas ohlson! Jeg er veldig fornøyd med den, og er veldig enkel å bruke. Det eneste er at du ikke kan stå så langt unna kameraet, og du må holde kontrollen mot det fra framsiden for å ta bilde 🙂

    3. For en lekker kjole! Fine bilder av deg, du stråler 🙂 En slik selvutløserkontroll som finnes fra Nikon skal funke på alle Nikonkameraer så vidt jeg vet! Sjekk ut eBay, der er de veldig billige i forhold til i fotobutikk hvert fall 🙂

    4. Så fin farge du har på håret ditt for tiden! Du har alltid hatt pent hår, men denne fargen kledde du virkelig 🙂 Det vil alltid være noen som ikke liker deg, slik er det med alle. Men ikke bruk energien din på de, de er faktisk ikke verdt en kalori, stå på Marthe! Fokuser på de positive kommentarene og mennesker som ikke vil deg annet enn godt. Du fortjener å være så høyt oppe på topplisten som mulig! Klem

    5. Du kan søke på ebay etter trådløs kontroll til kameraet, kjøpte til mitt canon kamera der for 6kr 😀

    6. Å Marte, du er jo så god og skjønn, ikke la noen dumme kommentarer ødelegge noe for deg! Stå på! 🙂

    7. Ebay! Jeg vedder halve ukelønna mi på at du finner en rimelig der 🙂 Jeg hadde speilrefleks for mange år siden, og da kjøpte jeg en der til en 20 – kroning 🙂 Den funka fjell! Lurt å kjøpe et par i samme slengen, de forsvinner nemlig ganske ofte 🙂

    8. Du er virkelig nydelig! Skjønner ikke at noen kan komme på noe negativt om deg <3
      Men en ting, savner virkelig DIY innleggene dine! Kunne du startet med det igjen? Kanskje noe med forslag til Haloween-kostymer eller noe? Det er hvertfall noe jeg hadde hatt virkelig bruk for! Er i en liten "kostyme krise" hahah.

    9. Fantastisk fine bilder av deg, på tross av selvutløser 😀 hehe! Bra du er tilbake og at du ikke tar til deg negative kommentarer! Fokuser heller på de positive og motiverende 🙂

    10. hehe du er så skjønn 😀 likte faktisk disse bildene bedre for du ser så lykkelig ut og da smiler jeg også! Så bra at du våknet glad og fornøyd etter en litt kjip følelse ^^ ha en super dag 😀 (leser bloggen din hver dag men skal bli flinkere til å kommentere)

    11. Christine Hindenes: Tusen takk. Du har alltid noen gode ord på lur du Christine. <3 Nei, så lenge det er ikke er mer negativt enn positivt i kommentarfeltene så pleier jeg å holde motivasjonen oppe! 😀

    12. Oda: God du er. <3 Der sier du noe Oda! Jeg skal hive meg på oppgaven og se hva jeg kan få til. Om det blir et kostyme vet jeg ikke, men jeg må ihvertfall både komme på noen lure DIY prosjekt og noen halloween-inspirerte oppskrifter snart 😀

    13. Frøken M: <3 Tusen tusen takk for gode ord. Det er så sant! Skal ikke bruke en kalori mer jeg! Hehe 😀 Nå har jeg sagt det jeg hadde på hjertet så får disse bloggleserne se om de vil fortsette å følge meg eller finne en ny blogg å lese. 🙂 Klem! <3

    14. Tonje: Ohoi! Okei 😀 Tusen takk Thea. Da tar jeg bare en tur i sørlandsparken i første omgang. Så kan jeg kanskje klikke hjem noen billige fra Ebay også så jeg har i tilfelle jeg skulle tuste bort den fra Clas Ohlson. 😀

    15. Lorraine Engen.: Jeg har fått dem av bestemor, men det er Lisbeth Dahl knagger så du får nok kjøpt dem på interiørbutikker på nett også. Bare google deg frem til nettbutikker som selger Lisbeth Dahl. Tipper det er enkelt å finne! 😀

    16. Jeg kjøpte også selvutløser til mitt nikon d3000 på clas ohlson! Funker kjempefra, og den var ikke dyr heller 😉

    17. Jeg fikk lest de siste innleggene dine nå og jeg synes det var unødvendig dårlige kommentarer på Q&A-innlegget ditt. Du er en flink jente Marthe! Jeg er sikker på at du prøver så godt du kan for at vi skal bli fornøyde, og en har ikke akkurat så lyst til å blogge når folk ikke kommer med konstruktive kommentarer en gang. Jeg synes du er fantastisk, du bruker tid på oss, du bruker tid på å skrive. Motivasjonen kan plutselig forsvinne, og da er det vår jobb som lesere å gi deg mer motivasjon til å fortsette! Jeg synes du er flink nok – stå på gode du! <3

    18. Skjønne Marthe <3 Nydelige bilder 🙂 Godt å høre at du har fått motivasjonen tilbake og at de fleste er snille mot deg. Fordi det fortjener du så absolutt! Jeg kan på en måte forstå at leserne dine vil vite alt om deg, fordi de ser på deg som en god venn. Men det er dumt når de ikke respekterer at det er enkelte ting du ikke vil fortelle. Du har like mye rett til et privatliv som alle andre.
      Jeg er innom bloggen din minst 3 ganger daglig, null tull. Du gir meg så mye glede og motivasjon i hverdagen, ville bare si tusen takk for det 🙂

    19. Kom på en liten ting du kanskje kunne gjort til andre ganger du er laber på motivasjon, eller føler du ikke ser oss snille og gode lesere som ikke er så flink å kommentere alltid 😉
      Lag deg en liste hvor du tar vare på de kommentarene du liker best, så kan du alltids gå tilbake til disse når det er mye motgang 😀 Bare en liten tanke fra meg 😉
      Liker bloggen din veldig godt, og som jeg skrev på innlegget om overfladisk, så er det veldig synd andre må hakke ned på deg og gjøre noe fint kjipt.. Prøv å se det positive i kritikken, den bunner kanskje i misunnelse 😉 Stå på videre! 😀

    20. Jeg leste kommentarene og innlegget ditt, og fikk et behov for å si dette:
      Om kommentarfeltet blir dominert av 30 frekke kommentarer når du har 30.000 lesere, blir det jo faktisk bare én promille av leserne som har lagt igjen slikt. Det betyr at 99,9% ikke har vert nebbete.
      Dessuten er det veldig enkelt for en enkeltperson å lage nye navn og ip-adresser og dermed få det til å se ut som om det er mange som skriver mens det i virkeligheten er veldig, veldig få. Det er veldig lett å mistenke at slikt har skjedd når et kommentarfelt plutselig blir dominert av absurde og ensformige kommentarer om ting en vanligvis ikke hører noe om.

    21. Elsker den kjolen og den sitter så pent på deg! Har veldig lyst på den, så jeg lurer på om du har noe på puppene for å holde de oppe? Kan jo ikke ha vanlig bh i den, da blir jo alt ødelagt, og jeg kan ikke gå uten..

    22. Hei:) Ser vi har ganske lik smak;) Den kjolen prøvde jeg i går, men kjøpte den ikke. Sommerfargen er borte, så følte meg bleik i den: Men det er godt mulig jeg må han den likevel..hihi. Hvor har du kjøpt skoene? Bruker du den uten bh? Ikke så fint når den viser tenker jeg.

    23. Hei, jeg kjøpte nettopp samme kjolen som deg, men vet ikke helt hvordan bh man kan bruke under den, og kjoler og topper med åpen rygg generelt😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg