Working out should be fun!

Vel ihvertfall etterpå.. Og kanskje litt innimellom all pesingen. Jeg kan klage og syte når ting er på sitt verste, men så fort jeg er ferdig og får high fiven min så er smilet like rundt hjørnet igjen. Magnus er nemlig veldig lett å ha det gøy med. Han er positiv selv på en dårlig dag, han finner stadig på noe nytt, og han motiverer på et eller annet vis alltid. Får jeg ikke møtt opp til PT timen min så får jeg så dårlig samvittighet at dagen nærmest er ødelagt. Tanken på at denne mannen har lyst til å hjelpe meg på veien mot mitt livs beste form får meg til å ville sette på alarmen, spise en skål havregryn og hoppe avgårde til garasjen på morgenkvisten.

Alle skulle seriøst hatt en Frantzen til å pushe seg i treningstightsen. Jeg har det gøy, og jeg får svettet samtidig som jeg stadig lærer noe nytt på treningsfronten. Jeg blir sterkere, jeg blir flinkere og humøret blir så mye bedre! Hvorfor skal det da egentlig være hardt å komme seg på trening? Kjære Frantzen, jeg håper du vet at jeg er veldig takknemlig for at du ikke lar meg ligge på latsiden.

 

Monday workout:
15 situps
15 armhevninger
15 knebøy med kettlebell
400 meters løp

Tre runder av dette så fort som overhode mulig.

For en fin økt jeg hadde forrige mandag. Også utendørs i det deilige sommerværet! Litt trist å se ut vinduet etter å ha redigert disse bildene kjenner jeg. I dag pøser nemlig regnet ned. -Heldigvis skal jeg bare sitte innendørs hos Cathrine i kveld. Hun har invitert med på middag denne tirsdagen! “Marthe, jeg lager oss kalkun til middag. Enkelt og greit”. Hah! Det er ikke akkurat kalkun jeg lager meg når jeg skal ha noe enkelt, men helt greit snuppa. I’ll be there! Kanskje blir det sleepover på oss også. Vi har litt å ta igjen etter å ikke ha sett hverandre på en uke.

Have fun when you workout, and it won’t feel like work!
Bloggen til denne hunken av en trener finner dere HER

23 kommentarer
    1. så flink du er! og så vanvittig motiverende tusen takk! nå bærer det avgårde til trening snart kjenner jeg 😀 takk! og skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å være pen i mens du trener!

    2. vet det ikke har så mye med saken å gjøre… men kan jeg bare si at du er så nydelig <3 OG dæven han steike hadde ikke hatt nokka i mot å hatt han som trenar!

    3. Hei! Ikke helt relatert til innlegget, men: husker du var i Singapore i fjor, er det en plass du vil anbefale å reise? Har lyst til å dra dit, men vet ikke om det er den plassen som burde prioriteres først? Har så mange plasser på lista, vet du… haha!

    4. heii! jeg syns jeg husker at du snakket om å være med på masterchef. er du med eller husker jeg bare feil? suuper fin blogg forresten

    5. Altså vet at det ikke er noe mellom dere, og det tror jg på;) men bare lurer på om du ikke har et godt øye for han, assa ville du dratt på date med han, elr?

    6. Hei Marthe! Har fulgt bloggen din en stund nå men har sluttet den siste tiden også tittet jeg innom nå, og da kom jeg raskt på hvorfor jeg aldri er her lenger. Kan du ikke heller skrive litt mer personlige innlegg for eksempel? Kanskje hvordan det går på kjærlighetsfronten eller bare mer generelt personlige og litt morsomme ting. Bloggen din nå består bare av hverdagen din, trening, konkurranser/reklamer .. Litt kjedelige ting! By mer på deg selv og ha kanskje litt selvironi? Du virker som en super herlig jente:)

    7. Du vet de støvlettene du kjøpte på bianco? Jeg har helt like, men er litt usikker på hvordan jeg kan style de.. kunne du lagt ein style guide på bloggen med støvlettene? 🙂 det hadde vært konge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg