Self Care Monday

Siden jeg ikke hadde en selvpleiende helg i det hele tatt (høhø), brukte jeg faktisk hele gårsdagen på et besøk hos Auds Hudpleie, og Auds Minste for litt real self-care. E.N.D.E.L.I.G er H&M sine plastic fantastic negler erstattet med Anita sine franske gelènegler, og endelig er byens vippe-ekspert, Kamilla tilbake fra permisjon! Det er nesten et år siden jeg tok vippe extensions hos denne dama og med 12 lange mm, ble resultatet helt sykt fint. Aldri følt meg mer vel uten sminke! Man ser jo ørvåken og fresh ut til enhver tid. Denne gang ønsket jeg meg nøyaktig den samme “vel uten sminke” effekten, men 1 eller 2 mm kortere for et mer naturlig resultat.

Fy søren så fornøyd jeg ble! Både Kamilla og Anita vet godt hva de driver med. Under ser dere vippene mine i dag! Lange og fyldige, men samtidig ikke overdrevent lange. Husker jeg riktig så fikk jeg en 3D vipper med noen 10mm og noen 11mm. Dette for å gjøre resultatet så naturlig som overhode mulig. Har dere lyst på samme behandling så kan jeg fortelle dere at det koster 1495 kroner uansett hvilken lengde dere ønsker å ha på vippene. Behandlingen tar 2 timer og etter 4-5 uker må man tilbake og fylle på med flere vipper. Da betaler man 5 til 600 kroner og blir gjerne behandlet i 60 minutt. Det kommer an på hvor mange vipper man behøver.

Jeg legger like godt med noen bilder av fjorårets resultat også jeg. Her hadde jeg altså 12 mm som var hakket lengre! Dere må gjerne legge igjen en kommentar hvor dere forteller meg hva dere synes er finest. Til dere som lurer på om vippe Extensions skader dine naturlige vipper.. Vel, man limer en falsk vippe på omtrent hver eneste naturlige og det er klart det sliter når ukene går. Fjerner du de falske vippene etter å ha fått behandling over flere måneder så vil du nok føle at dine egne har blitt kortere. Noen kan nemlig ramle av og noen kan knekke. -Men det fine med vipper er at de vokser seg like lange igjen etter bare et par uker. Smører du på litt vippeserum i tillegg så vil det kanskje til og med gå enda raskere. Dette fikk jeg erfare etter forrige behandling og derfor er jeg slett ikke redd for å ta vippe Extensions igjen.

Nå hva synes dere? Likte dere best fjorårets enormt lange og fyldige vipper eller foretrekker dere disse litt mer naturlige?

Ring Auds minste for bestilling av gelenegler hos flinke Anita på 38 02 47 00
Ring 46874000 for så å taste 1 for å komme til Auds hudpleie og bestillie vippe extensions!

    Behandlingene mine er sponset

23 kommentarer
    1. Nydelig! Jeg har ikke hørt så mye bra om Auds, så jeg er veldig skeptisk til timebestilling, men igjen – av alle resultater jeg har sett etter at mennesker har vært der, så ser de jo bare nydelige ut alle sammen, inkludert deg!

    2. Fy søren så fint 😀 sitter slakk etter trening med en yoghurt og tv 🙂 ha en kjempe fin dag videre <3

    3. Hei, jeg digger deg, bloggen og stilen! Syncs det var kjempe fint begge deler jeg, men jeg syns oeyenbrynene dine var mye fibers i fjor, de er litt for markets naa saa de tar likely oppmerksomheten vekk dra resten av ansiktet:-) Han en fin dag

    4. Vurderer å ta vippeextensions, er jo så fint! Syns begge deler var fint, både naturlig og litt lengre! Var faktisk innom og så på innlegget du postet forrige gang av vippene dine tidligere idag, og kunne ikke skjønne at det var så lenge siden! Har ikke tenkt over det når jeg har sett bildene dine om du hadde vippextensions eller ei!

    5. Hei! Tenkte bare å dele min erfaring med eyelash extensions også, siden det er så mange som lurer på dette med hvordan de blir over tid og sliteskader på egne vipper osv! Jeg bodde i USA i 3 år for å ta bacheloren min (2010-2013), og hadde vel extensions i 2 av disse årene (merket brukt het Lavish Lashes). Extensions hadde ikke tatt av i Norge enda da jeg begynte med det, så for meg var dette helt nytt da jeg kom dit. Etter at jeg flyttet hjem til norske priser i fjor igjen ble dette derimot helt uaktuelt å fortsette med (høhø, den prisforskjellen der as, slag i trynet!) så da lot jeg de siste falle av, og mine vanlige vipper være i fred (utenom vanlig bruk av mascara da). Jeg hadde ingen problemer med de falske vippene, heller ei i ettertid med mine egne vipper. De grodde seg ut helt vanlig de! I dag er de akkurat like tykke og lange som de var for tre år siden, og det var de vel allerede et par uker etter den siste extension falt av. Tør nesten påstå at de er litt lengre nå faktisk! Skifte vipper gjør man jo naturlig mellom 4-6 uker uansett (er jo derfor de falske faller av), så noe skade er det jo ikke! Dette er min erfaring, så i ganske samme gate som Marthe vil jeg si 🙂
      Marthe: fantastisk fin blogg, og mye inspirasjon! Du er herlig og positiv 🙂 likte faktisk forøvrig 12mm vippene dine, men kanskje det er USA glam’ følelsene mine som snakker nå?! haha, uansett, ha en strålende kveld! 🙂

    6. Likte best de i år:)
      Ellers er du så vakker vet du <3<3<3
      Deilig med egenpleie -eg har flyttet og det tar likssom tid før ting kommer på plass ,men eg bruker kjempegode prudukter hele tiden sånn at ikkje ting sklir ut.
      Ellers blir det veldig deilig med en fantastisk ansiktsbehandling og sånne ting <3<3

    7. Hi!
      First sorry for commenting in english but I used translator to understand you post. I have to say you look very beautiful and natural.
      Can you tell me how many times per month you need to take care of your eyelash extensions?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg