Belgium, here i come!

Goood kveld dere! Åh, nå er jeg så fornøyd. Kristine og jeg startet torsdagen med en lunchdate på kjøkkenskapet! Jeg hadde ikke sett henne siden zumbatimen vi dro på sammen for noen uker siden, så i dag hadde vi alt for mye å ta igjen! Etter to timer på cafè dro jeg hjem for å få unnagjort en god dose husrengjøring før jeg startet på pakkingen! I morgen drar jeg nemlig endelig avgårde til Belgia!

Wuhuuu! Jeg har ikke fortalt dere så mye om denne presseturen, men jeg kan informere om at jeg reiser med det samme reiseselskapet som jeg dro til Singapore med for nøyaktig et år siden. Dere kan tro jeg skal ha en vanvittig helg! Jeg skal bo på et flott hotell midt i Bruges, og i følge timeplanen min har jeg kun noen få timer å få unnagjort bloggarbeidet på. Her vil det nemlig bli fullt kjør med restaurantbesøk, intervju med kjente kokker, museumsbesøk, ølsmaking, det ene og det andre. Jeg skal til og med innom en sjokoladefabrikk og se hvordan den aller beste, belgiske sjokoladen lages fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg smake på noe av den også! Hihi. Jeg er den eneste norske bloggeren som er med, men har jeg forstått det riktig så vil det også være en svensk moteblogger og tre danske herrebloggere med. Jeg behøver kanskje ikke å si at jeg gleder meg noe helt vilt til å bli kjent med disse nye fjesene, knipse en mengde bloggbilder og bare kose meg maks? Skulle jeg få noe tid til overs så kan det til og med hende at jeg får hilst på en kamerat som jeg ble kjent med da jeg var på EF språkkurs i Costa Rica i sommer. Han holder nemlig også til i denne byen. Åh, gøy blir det uansett!

Tenk jeg skal få utforske enda et nytt land. Ville bare innom for å ønske dere en fin kveld!
Neste gang vi skrives så er jeg mest sannsynlig allerede i Brussel! <3

19 kommentarer

Siste innlegg