Det gode liv i toppetasjen

Hallo Stavanger! -Og god morgen alle sammen. Vi ankom byen rundt 18.00 i går kveld, sjekket inn på Clarion Hotel og dro nesten rett ut igjen for middag og vin. Deretter bar turen tilbake på det lekre rommet vårt. Barndomsvenninne og stavangerbestis Iselin kom også over for å nyte utsikten, og sammen satte vi og skravlet helt til midnatt. Da fant vi nemlig ut at vi ville ta Stavanger med storm, danse rumpene av oss og skåle til langt på natt. Mihi, er det noe vi kan så er det å kose oss! Fy søren så gøy jeg kan ha det med disse jentene mine.

Tenkte jeg skulle starte disse Stavanger-updatesene med en sniktitt på vårt nye hjem! Dere aner ikke hvilket syn jeg våknet til denne morgenen. Suiten vår har vinduer fra gulv til tak og ettersom den ligger i trettende etasje er utsikten virkelig upåklagelig. Her har vi rett og slett oversikten over hele byen! Flatskjerm, kontor, og en alt for deilig dobbeltseng har vi også blitt utdelt, og jeg har ikke sovet så godt på leeenge. Det blir ikke vanskelig å kose seg her i helgen. Det skal ihvertfall være helt sikkert. Cathrine og jeg drar inn til sentrum for å kjøpe bikini hvert øyeblikk, for i ettermiddag venter et besøk i hotellets avslappningsavdeling. Jeg hører rykter om at de har jaccuzi her!

Tusen takk Clarion! Jeg kunne ikke smilt bredere.

Oh, hello there pretty view <3 Ønsker dere en strålende lørdag!
Dere kan bestille rom hos Clarion Hotel Stavanger HER

          Hotelloppholdet vårt er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg