Dear hairdresser, make me pretty!

Da var jeg hjemme igjen etter nok et friskt og avslappende frisørbesøk. Jeg er så fornøyd! Fy så deilig å få litt ny farge på håret igjen. Endelig kunne jeg legge inn litt flere mørke striper også! Sommeren er over, og dermed blir de ikke grønne etter bare et par uker i sola. I fjor høst valgte jeg å farge hele håret i en varm brunfarge, men i år kjenner jeg at jeg ikke riktig er blitt lei av å være blond! -Så da klokken slo 09.00 denne morgenen ba jeg i stedet Marianne om å gjøre meg hakket freshere med masse masse spill. Bunnen har vi farget med en mørk brun INOA Loreal farge, og i resten av håret har jeg fått en rekke striper i form av en litt lysere brunfarge.

Marthe: Jeg kan hjelpe med å klistre tapen på extentionet!
Marianne: Føler du at du jobber her eller?

Hehe, når man sitter i frisørstolen i 4-5 timer så blir man jo litt rastløs! Noe må man jo finne på… Kan like godt være litt til hjelp for disse flinke frisørene! Hehe, nei timene gikk faktisk fryktelig fort denne morgenen. Kanskje det var den gode smoothien jeg fikk servert.. Plutselig var klokken blitt 13.00 og jeg var på vei hjem med nystelt hår. Jeg bruker fremdeles Hairtalk sitt tape extentions til dere som måtte lure på det, og jeg er fremdeles storfornøyd med kvaliteten. Jeg har snart brukt dette merket i et helt år og ser ingen grunn til å bytte. Selve håret er tykt, teipen er både liten og lett å skjule og mitt eget hår holdes friskt og sunt. Det er alltid en lettelse å se at man faktisk har hår igjen på hodet etter at extentionet er tatt av. Noen varianter sliter nemlig veldig mye mer enn andre!

Nå er jeg spent! Likte dere det?

Igjen, tusen millioner takk til Komponisten frisør!
Vil dere også freshe dere opp i høst? Bestill time HER

Behandlingen er sponset

23 kommentarer

Siste innlegg