Running is the cure for anything

Tenk at september allerede går mot slutten! Høsten er her, kulda er på vei, og flere og flere løpeøkter vil for mange fremover foregå innendørs. Frisk luft er alle tiders, men jeg vet ihvertfall med meg selv at pøsende regn og sure vindpust bare ikke motiverer.

Da er det godt å ha en Abilica Stream tredemølle i hus! -Med mulighet for tilkobling av ipad til og med. Nå er det hele syv måneder siden jeg ønsket den velkommen hjem, og siden den gang har vi skapt mange gode minner sammen. Ja jeg snakker om møllen som mitt livs store kjærlighet. Er det så rart? Se på den da! Danker ut ethvert mannfolk med sin elektroniske høydejustering på 15 nivåer. Hehe. Jeg har skrevet litt om Abilica Stream tidligere, men jeg vet at mange er på utkikk etter et godt alternativ til inne-intervaller i disse dager, så nå tenkte jeg å kjøre en liten anmeldelse av min kjære følgesvenn. Skulle dere ha noen spørsmål etterpå så er det bare å fyre løs i kommentarfeltet. <3

Abilica Stream tredemøllen har en motor på 2,5 HK og går helt opp til 18 km/t. Så fort løper riktignok aldri jeg, men for all del. Alle tiders å ha muligheten! Båndet på den er 50x140cm, noe som tilsier at løpeapparatet er det nest største Abilica tilbyr. Den største og kraftigste tredemøllen har 3 HK og går helt opp til 20 km/t, men koster 5000 kroner mer. Jeg synes modellen jeg har valgt meg ut er helt perfekt. Størrelsen er passelig, og når møllen ikke tas i bruk kan jeg enkelt vippe den opp så den tar mindre plass.



Alle Abilica Stream apparater har både innebygde høtalere og mulighet for Mp3 avspilling, men det beste med dem er computeren som gir mulighet for tilkobling av ipad, iphone eller android nettbrett. Laster du ned appen “Run on earth” med tråløst nett, kan du ved å koble ipaden til tredemøllen løpe akkurat hvor du vil i verden. Noen av dere har kanskje prøvd ut denne teknologien allerede? Appen er tross alt helt gratis og veldig enkel å forstå seg på. Så fort du har valgt deg ut en løpeløype i google maps, får du gjennom google street view se nøyaktig hvor du befinner deg. Du ser skogen, stranden, fjellene og gangstien foran deg, og tredemøllen kjenner terrenget inn og ut. Går løpeløypa du har valgt deg ut det spor oppover så justerer Abilica Stream apparatene automatisk stigningen deretter. Du med andre ord både ser og føler motbakkene i varme og fine Miami! Hallo i luken, det blir ikke mer genialt. Jo, jeg kunne ha kjent spruten fra bølgene langs strandpromenaden, men det kommer kanskje med årene? Kjære Abilica, jobber dere med saken?



Kjære tredemølle.. Derfor elsker jeg deg:
1. Jeg slipper å hilse på ande løpere, bare for høflighetens skyld.
2. Jeg kan aldri skylde på dårlig vær.
3. Dørstokkmila blir faktisk ikke kortere.
4. Jeg kan se på tv eller lese samtidig som jeg løper.
5. Jeg kontrollerer min egen fart og stigning.
6. Løpetemperaturen er alltid perfekt.
7. Du er der alltid for meg.

Min Abilica Stream tredemølle koster 15 000 kroner og fås kjøpt HER.
Dere kan også se utvalg og pris på de andre apparatene HER. Spør om dere lurer på noe!

           Annonse

[Alt-Text]

10 kommentarer
    1. Hei, Marthe!
      Synes både du og bloggen din er fantastisk!
      Eg har tenkt å kjøpe meg 2XU tights for å få litt meir motivasjon til trening, hehe, og lurte derfor på hvilken størrelse på har? 🙂

    2. Hei! Bare lurte på om du har vurdert å flytte den inn på det ledige rommet der du skal ha treningstøy-walk in, eller skal du fortsette å ha den i gangen? 🙂 Ha en strålende mandag <3

    3. Du kunne ikke lagt ut et bilde av hvordan det ser ut når du løper i “gatene i Miami ”
      Høres så gøy ut, bråker den veldig?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg