L.E.A.V.I.N.G

Da var jeg endelig på vei til Stavanger! Herligfred, jeg stresset livet av meg for å nå 19.06 toget, og da jeg omsider kom på togstasjonen hele 20 minutt før tiden (JA FØR TIDEN BESTEFAR!!), ser jeg ingenting til verken tog eller homo sapiens. Det måtte likevel ta meg disse 20 minuttene å forstå at jeg hadde sett feil på NSBs avreise-tid. FML. Jeg vurderte å slepe med meg den 20 kilo tunge kofferten gjennom hele byen for å ta solarium den resterende ventetiden, men så kom jeg til å tenke på.. Vel, at det bare ble for dumt.

Jeg tør ikke engang å skrive hvor mange minutter jeg lå under kreftstrålene i går. -SÅ da bestemte jeg meg i stedet for å være en flittig blogger og rett og slett blogge fra gata. Ekte street style! Jeg hadde tross alt klart å knipse noen bloggbilder før jeg forlot redet.

Viktig å dokumentere prosjekt-pakking. Ja, jeg skal bare være til mandag, men man kan aldri få for mye klær! Planene for helgen er ikke satt riktig enda, og det gjør på ingen måte saken noe enklere. Hva hvis jeg skal ut på lørdag? Da må jeg ha med fire kjoler. Hva hvis jeg får lyst til å pynte meg på familiemiddag? Vel, da må jeg ha med tre kjoler til… -Og hva hvis jeg skal på låvefest?? Nja……

Dere tar poenget. Kofferten blir fort full! Jeg er helt i ekstase jeg nå. Jeg har sittet på toget i halvannen time og internett fungerer fremdeles! Riktignok bare hvert femte minutt, men alt er bedre enn ingenting! Åh, så bra denne helgen skal bli. Til og med pappa er kommet på besøk fra Thailand! *HURRA* Gleder meg halvt i hjel til å klemme på dem alle. <3



Det ble en sen oppdatering på dere i dag. <3 Håper dere har det bra!

24 kommentarer

Siste innlegg