This is how i roll…

GUD, så godt det var å endelig få satt seg ned. De to siste dagene har vært hektiske, men det føles godt å få ting gjort tidlig i uken! Jeg får studert, jeg får blogget, jeg får møtt Geir og jeg får trent.. I hvertfall litt! Heh. Forhåpentligvis klarer jeg å ha alt på stell til helgen, så jeg bare kan N-Y-T-E Stavangerdagene med familien som ikke engang vet at jeg kommer. Herlighet, den stakkars familien min må gang på gang lese seg til at jeg kommer på besøk. Best å følge bloggen farmor! Plutselig står jeg på døren din…

Jeg dro rett i et møte etter skolen denne tirsdagen, og nå sitter jeg hjemme i sofaen og nyter en deilig porsjon sushi! Jeg kunne ikke dy meg da jeg gikk forbi HT Sushi på veien hjem. Det er så forbanna godt! For ikke å snakke om sunt. Jeg kan ikke tro at jeg ikke turte å smake på dette før i fjor vinter. Hallo i luken. Tenk på alle de deilige sushi-måltidene jeg har gått glipp av på 20 år!

Nyeste utgave av “Det Nye” fikk også bli med hjem, og så fort dere er oppdatert skal jeg kose meg med artikkelen om flotte Caroline. Synes det er så moro å følge henne på “Skal vi danse” om dagen. Jeg er vel heller ikke den eneste som håper og tror at både hun og Linnea når langt i år. Jeg ser programmene stort sett i reprise, men heier like mye selv om jeg vet alt om hvordan utfallet blir. <3 Må jo heie på bloggerne! Hvem vet? Kanskje er det Andersen og jeg som svinger oss til neste år? Hehehe. Det ville ha vært gøy det!

 

Håper dere har det like bra i dag! Nå får jeg vel gå løs på neste blogginnlegg!
Vi klarer vel et til før natten inntreffer? Klart vi gjør. <3

25 kommentarer

Siste innlegg