Happy B-day to us!

Du vet det er jentebursdag når popcornet glitrer av rosa! Åh, så søt leiligheten min var i går. Vi ville ikke at noen skulle tvile på om det var bursdag eller ikke, så Cathrine og jeg hang like godt opp rosa ballonger all over the place. Det kunne kanskje se ut som en baby shower, men jeg syntes det var P-E-R-F-E-K-T. Vi fikk verken bakt eller laget mat som vi egentlig hadde planlagt, men en sjokolade/karamellkake fra Dampbakeriet sto i det minste på bordet sammen med noen velkomstglass jordbær og champagne. Jummy! <3

Jeg har aldri vært noen fan av å feire min egen bursdag på denne måten, men når bestis kom med idèen å feire sammen, tenkte jeg at vi like godt kunne gjøre det litt ordentlig! Okei, jeg ser nå at midterste stuevindu skulle ha vært både spylt og skrubbet, men sett bortifra det så var det kjempefint her! Det var virkelig superhyggelig å være Marthe i sitt eget hjem i går kveld. Vi var hele 17 stykk som skviste oss inn rundt sofaen, 14 jenter og 3 gutter.. Dere kan tro de guttene hygget seg! Haha. <3 Jeg har en rekke bilder fra selve festen også, men ettersom jeg knipset så mange bilder under forberedelsene tenkte jeg å dele disse med dere i første omgang. Lurer dere på hvor noe er kjøpt så er det bare å spørre, men jeg kan med en gang si at alle de prikkete koppene, skålene og serviettene er fra Clas Ohlson. Bestemor ga meg det da jeg var i Stavanger sist. Syntes det var så utrolig søtt!

 

Ble det ikke bra? Mer fra kvelden får dere litt senere.
Håper dere hadde en fin lørdag selv! <3

23 kommentarer

Siste innlegg