Babysyk på lunch-date!

I’m still alive! Huff, nå føles det forferdelig lenge siden sist. Jeg har ikke sittet i ro et sekund det siste døgnet og har fremdeles en hel hau jeg må få gjort, men nå ble jeg bare nødt til å sette meg ned og gi en lyd ifra meg! Jeg vet ihvertfall at bestemor tror jeg er blitt dødssyk.. Går det en hel dag uten at jeg oppdaterer bloggen så er det med en gang noe alvorlig galt vet dere. Hehe! Hun er så skjønn. <3

Nei, hvor skal man begynne? Jeg har vært på skolen, jeg har danset zumba, jeg har vært på lunchdate, og jeg har trent crossfit.. Det vanlige med andre ord! Vel, jo så tok Cathrine og jeg en spontan bytur sent i går kveld! Hvorfor ikke, tenkte jeg? Jeg skulle jo ikke ha PT time før 12.00 formiddagen etter. Høhø! Heldigvis har jeg sjeldent hangover. Det gikk som forventet kjempefint, og nå er jeg et hakk sprekere!

Over til denne lunch-daten! Cathrine har hatt besøk av bestevenninnen og dattera hennes, og i går fikk også jeg hilse på dem! Noen av dere så kanskje videosnutten jeg la ut på instagram? Herlighet som jeg lo i går. Tårene trillet omtrent gjennom hele måltidet, for den jenta kunne jammen underholde. Hun fylte akkurat 2 år og satte på cafè og snakket i telefonen med bestemoren sin som om hun var en 14 år gammel fjortiss! Måtte min fremtidige bebis bli akkurat lik. <3 Jeg sa nesten ikke et ord gjennom hele lunchen. Jeg måtte bare sitte og beundre den veslevoksne berta som satte over meg og helte hele pepperbøssa over pommes fritesen sin. Åå.. Jeg er visst blitt babysyk.

Det var derfor jeg tok en spontantur til byen senere på kvelden!
Måtte jo finne meg en mann… Haha, NEI. Jeg tuller. <3

15 kommentarer
    1. Aktiv du har vært a 😀 flinke <3 ja du får sette igang jakten på drømme mannen din, slik at du kan få bebis ^^ er også sykt bebi syk 😀 hihi ha en fin kveld og kos deg <3

    2. Hei, jeg trenger noen fler råd om kjærlighetssorg! Jeg og typengjorde det slutt, så ville han prøve på nytt men jeg var litt over han, men han var så romantisk og søt så når jeg først ble ening om at vi kunne prøve en siste gang,hadde vi sex, etter det slutta han å prate med meg! Det gikk fem dager etter vi hadde gjort det som han ikke prata til meg, og når jeg ringte han den femte dagen sa han at han ikke hadde noe mer å si til meg. Han sa vi ikke kunne være venner mer eller prate sammen eller møtes. Vi hadde vært sammen i over 1 og et halvt år, så jeg synes det er teit at det ikke går an å være voksne å være venner selv om vi ikke er sammen lenger. Jeg føler meg brukt, og han har forandra seg helt, jeg veit han er en drittsekk og at jeg fortjener mye bedre. Men jeg klarer bare ikke etter så lang tid sammen å slutte å prate med han helt, og miste kontakten til min aller beste venn, har du noen tips? Jeg klarer ikke å gå flere dager å falle sammen å begynne å grine, eller å gå å tenke på han hele tiden. Jeg orker ikke mer, og jeg klarer det ikke. Jeg trenger virkelig hjelp..

    3. Det så sykt deilig ut! Jeg har akkurat begynt å trene og trenger inspirasjon. Kunne du ha hatt ett innlegg med linker til både dyre og billige treningsklær og tilbehør?

    4. Hei 🙂 Husk at alkohol forlenger restitusjonstiden, og dersom du trener veldig mye (noe jeg tror du gjør?) så vil det bryte kroppen mer ned enn å gi den framgang. Magnus kan sikkert forklare dette bedre enn meg 🙂
      Er 3. gangen jeg klikker meg inn på bloggen din i dag, hyggelig med et innlegg! Skriv gjerne mer om trening, øvelser, repetisjoner, sett og tid 😀 Er så gøy å lese om, trenger å bli motivert på treningsfronten og nye øvelser/opplegg *hihi*

    5. Liker bloggen din vedig godt! Men den bruker så enormt lang tid på å laste seg inn at jeg rett og slett ikke dropper å lese fordi jeg ikke gidder å lese innlegget forså å blad med vidre så kommer jeg plutselig på samme innlegget igjen fordi det har lasta seg inn flere bilder… Hadde vært fint om du kunne ha fikset det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg