Antrekk – 100914

Så ble det en god og avslappende kveld denne onsdagen og! Idol har snurret på skjermen og jeg har sittet alene på stuegulvet og brettet på klær. Haha, følte meg som verdens kjipeste da jeg takket nei til jentekveld i dag, men jeg var bare nødt til å få unnagjort litt husarbeid! Ja, husarbeid av alle ting. Jeg får nemlig besøk av en hel gjeng til helgen og vet at jeg ikke vil få tid til disse kjedelige oppgavene i morgen, så da tok jeg et skippertak i dag i stedet..

Har dere hatt en fin dag? Tenk nå er det snart torsdag allerede. Det er skremmende hvor fort dagene flyr. Jeg følte akkurat det ble september, og nå er vi snart halvveis til neste måned! Snart er det JUL! Haha, nei gud. Jeg må slutte. I år skal jeg ikke kjøpe juletreet i oktober. Tro det eller ei.. Jeg har lært! -Men en novembernisse må være lov.
 

Bukse, jakke og skjorte fra Vero Moda, (ja jeg savner Vero Moda). Sko fra København

 

Jeg har ikke så mye spennende å si i dag! Tenkte bare jeg skulle dele dagens antrekk med dere.
Hope you like it <3 Nå får dere sove godt, så skrives vi igjen i morgen vet dere!

23 kommentarer

Siste innlegg