My saturday in pictures

Karen ringte meg i går kveld og ba meg sove over hos henne slik at vi kunne komme oss tidsnok til stevne i dag tidlig. Jeg hadde jo lovet å være hestepasser denne lørdagen! Jeg så for meg en varm og solfylt lørdag på sprangstevne i Arendal, men slik ble det ikke akkurat! Hoho, regnet ØSTE ned hele morgenen og både rytter og hest var gjennomvåte allerede før de skulle ut på banen. Heldigvis sto ikke regnet i veien for hestens prestasjon. Karen red feilfritt i både 1m og 1.10m, og fikk femteplass i første omgang. *HURRA* Hadde hun ikke glemt siste hinder i andre runde så ville hun også ha fått premie i 1.10. Her sto det nemlig bare om sekunder!

 

Vinner 1 og vinner 2. <3

For en morsom lørdag! Dager som denne får meg til å savne tiden hvor det var jeg som satte på hesteryggen. Spenningen var like høy rundt hvert eneste sprangstevne, og ønsket om å ri feilfritt var alltid like stort. Åå, stalltiden.. <3 Kanskje jeg må begynne å ri en dag i uken fast igjen. Haha, om døgnet bare hadde hatt litt flere timer. <3 Man får jo ikke tid til å være med på alt man har lyst til! 

 

Hva har dere gjort på denne regnfulle lørdagen?
Nå er det skal vi danse og middag med fine jenter som står for tur!

18 kommentarer

Siste innlegg