Antrekk – 040914





Åh, endelig! Dere aner ikke hvor lenge jeg har stresset med å få ut dette blogginnlegget nå. Jeg MÅ ha meg en ny pc! Den jeg har er bare fire måneder gammel og jeg har akkurat tømt den for alt av filer, men den henger seg opp hele tiden, og da får jeg jo ikke gjort noe som helst. Etter å ha kastet bort flere timer av dagen på å krangle med pc’en, dro jeg til slutt til Annika for å låne hennes.



Her sitter jeg fremdeles, og nå har frøkna overtalt meg til å bli med på byen også! Skulle vel egentlig bare mangle ettersom hun har vært så snill og stått som fotograf for meg i dag. Hva skulle jeg gjort uten disse gode medhjelperene mine? Jeg skal på trening i morgen tidlig så veldig vilt blir det ikke, men en liten bytur kan vel ikke skade denne torsdagen? Vi har jo fått sommervarme til og med!


Skjørt fra Vero Moda, Sandaler fra Zara, Genser fra Bikbok

Viktig å ha det litt gøy med disse photoshootene også!
Håper dere har fått litt mer ut av dagen enn meg. <3

26 kommentarer

Siste innlegg