Antrekk – 030914

Good kveld! Jeg sitter i skrivende stund i stuen til Annika og oppdaterer dere. Idol har nettopp snurret på skjermen og til tross for at jeg spiste sushi rett før jeg kom, har jeg nå trykket i meg taco. Hoho, Idol og taco dere.. Får nesten følelsen av at det er fredag! Ah, det er så hyggelig å være her. Annika bor nemlig sammen med to andre studenter og stemningen i leiligheten er alltid så god! Jeg har den siste tiden til og med tatt meg friheten til å ta turen hit selv når Annika ikke har vært hjemme jeg. Hva da ta seg til rette.. Haha!


Sandaler fra Primark, Veske fra Charles & Keith, Skjorte fra www.madlady.se, bukse fra Thailand

Endelig ble det noen antrekksbilder her på bloggen igjen! Kristina og jeg avtalte som nevnt å knipse noen bilder av hverandre i går, og her har dere resultatet! Angret en smule på at jeg ikke gikk for skjørt da jeg kjente hvor sterk solen var.. -Men jeg tør absolutt ikke klage. Det er SÅ herlig med finvær igjen!

Ville bare skravle litt og høre hvordan dere har det!
Er det flere som har tittet på idol i kveld?

21 kommentarer

Siste innlegg