BIRTHDAY GIRL!

HAPPY BIRTHDAY TO ME! I dag er jeg endelig 22 år gammel. Hurra! Jeg har innbilt meg at jeg er 22 i flere måneder allerede, så veldig annerledes følte jeg meg ikke da jeg våknet denne søndagen. -Men hallo i luken, det er alltid hyggelig å være bursdagsbarn. Tusen takk for alle gratulasjoner som allerede har tikket inn i form av meldinger og telefoner på facebook og mobilen. Åh, dere er så snille! <3

Jeg reiser tilbake til Kristiansand i dag, men først skal jeg være så heldig å få tilbringe noen timer med familien. Bestemor står allerede og kokkelerer på kjøkkenet, og til tross for at feiringen av både tante og meg tok sted forrige uke, blir det nok en runde med kake i kveld! *GLIS* Ellers har jeg fått et hyggelig bursdagssum inn på konto i dag, og deler av disse pengene skal gå til kamerautstyr! Jeg synes nemlig blogg-utstyret må oppgraderes litt. <3 Håper dagen deres har vært like fin som min, og igjen tusen takk for alle gratulasjoner. Endelig kan jeg gå på utestedet “Harveys” lovlig! Hehehe. Kjolen jeg har på meg er egentlig fredagsantrekket, men jeg tenkte dette var en ypperlig anledning å vise den frem på. -Sammen med mitt nyinnkjøpte smykke fra Zara!

Bestefar mener jeg ser ut som ordføreren selv i det.. Haha!

Ønsker dere alle en deilig og avslappende søndag!

69 kommentarer

Siste innlegg