Marthe tester: Kicks Colour Id

Herlighet så mye moro jeg fikk være med på i går. Dagen startet som tidligere nevnt med pressefrokost hos Kicks. Dette sammen med en rekke andre bloggere og ansatte. Frokost i form av baguetter, horn, makroner og juice, sto klart på bordet da vi ankom klokken 08.00, og da magen var fylt fikk vi servert et spennende foredrag rundt Kicks høstfavoritter. Blant disse var den geniale tjenesten “Kicks Colour Id”. En scanner som i løpet av få sekunder måler hudens nøyaktige fargetone. Du har kanskje som meg, stått i butikken med åtte ulike foundations i hånda, usikker på hvilken du skal gå for? Å finne den perfekte foundation er søren ikke lett! Jeg har ikke tellingen på hvor mange produkter jeg har kjøpt med meg hjem for så å finne ut at fargen ikke passet likevel. Fra og med 4 september kan man dra til hvilken som helst Kicks butikk og få scannet hudens fargetone helt gratis. Den ansatte i butikken vil da fortelle deg nøyaktig hvilken farge du behøver og vise deg de foundations som du har å velge mellom. Når sortimentet består av 1600 forskjellige varianter, er det ikke alltid like godt å vite hvor man skal begynne. Tenk, snart er hjelpen å få gratis i alle Kicks butikker!

Slik fungerer Kicks Colour Id:
1. En Kicks ansatt fjerner en liten stripe sminke av kinnet ditt.
2. Den ansatte setter scanneren på huden og lar den finne hudtonen din.
3. Du får nedskrevet din nøyaktige fargetone og hvilke foundations du kan velge mellom!



Med meg hjem fikk jeg en diger goodiebag full av deilige Kicks-nyheter! Blant annet Victor&Rolf’s nyeste parfyme. *LYKKE*. Under her ser dere også hvilken fargekode og foundation jeg endte opp med etter å ha fått huden scannet. Gleder meg til å teste!



Flere som kunne tenke seg å finne sin nøyaktige hudtone?

     Annonse

[Alt-Text]

22 kommentarer

Siste innlegg