Workshop – Moods of Norway

Wææ! Nå har jeg nøyaktig en time til neste event, så nå får jeg bare trykke i vei på tastaturet her! Har dere hatt en fin dag? Åh, det har jeg. Det har gått i ett siden klokken 07.00, men alt jeg får være med på er jo bare supermoro! Å dra på eventer, spise frokost, teste produkter og få goodiebags er liksom ikke det mest slitsomme arbeidet jeg har kommet over. Hehe, ja til flere slike oppdrag!

Jeg har knipset en mengde bilder fra pressefrokosten, men jeg rekker ikke å se gjennom alt nå, så mer fra dette får dere få i morgen! Nå tenkte jeg bare å dele noen snapshots fra formiddagen min. Jeg hadde noen timer til overs mellom første og andre event, så da kastet jeg meg like godt på en workshop hos Moods of Norway. Fine June skulle egentlig dra alene, men så fikk hun meg på slep også. Her fikk vi hilse på guttene bak Moods of Norway, vi fikk servert en spennende presentasjon av høstkolleksjonens oppbygning, og vi fikk spise oss gode og mette på byens beste sushi. Wuhuu! -Og herlighet så mange fine plagg det befant seg i dette showrommet.. Himmel og hav! Give it to me.

Håper dere har fått en fin dag selv! Nå kaller fotografjobben på meg. <3

18 kommentarer

Siste innlegg