Let’s wake up and work!

God morgen Oslo! For en god natts søvn. Ah, deilig, deilig, deilig! Alarmen sto på 06.00 i dag tidlig og 07.00 var jeg stelt og klar for pressefrokost sammen med litt flere bloggere. Mer om det skal dere få når jeg har fått satt meg ned og tittet på bildene, men akkurat nå kommer jeg til å være på farten i noen timer til! Jeg drar nemlig fra et event til et annet denne torsdagen og i mellomtiden får jeg vel sørge for å ta turen innom Zara? Er ikke det på sin plass når jeg først er her? Kunne trenge en ny kjole, eller to! Høhø.

Ville bare innom for å ønske dere en riktig god morgen! Håper på og treffe noen av dere blogglesere fra østlandet i dag jeg. Vi skrives mer senere jenter og gutter! Nå skal frøkna ut på nye eventyr i hovedstaden. <3 This is a good day to have a good day!

16 kommentarer

Siste innlegg