Antrekk – 230814

God kveld kjære, gode blogglesere! Har ikke gamlefar vært flink på fotograferingsfronten i dag? Herlighet, jeg er ordentlig imponert jeg! Han kan jo være bloggfotograf han også! *HURRA* Jeg ville egentlig dele lørdagsantrekket mitt med dere i helgen, men regnet har plasket ned så lenge jeg kan huske, så dere får få det denne tirsdagen i stedet. Dere vet jo hvordan jeg er.. Knipser ikke et bilde om lyset ikke er nøyaktig slik jeg vil ha det. Vi får krysse fingrene for en solfylt høst, ellers blir det dårlig med antrekksbilder på bloggen!

Jeg må bare få si tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere legger igjen om dagen. Synes dere er veldig flinke på respons både på instagram og på bloggen, og det setter jeg veldig stor pris på. -Men så må jeg bare få ta opp en liten sak med noen av dere. På noen av kommentarene som har tikket inn de siste dagene, har det virket som at noen av dere stresser dere ihjel over at jeg ikke er på skolen denne uken? Jeg forstår bare ikke hvordan enkele kan hisse seg sånn opp over det? Hvor får dere energien fra? Jeg blir litt matt jeg.. Jeg har ikke skrevet stort om studielivet ettersom jeg ikke trodde dette interesserte dere noe særlig, men jeg forstår jo nå at jeg nærmest bør dokumentere enhver forelesning jeg drar på i fremtiden. Dere det gjelder mener det sikkert bare godt, men vær så snill og stol på at jeg vet hva jeg gjør da. Jeg studerer på deltid og har ingen obligatoriske forelesninger, men det er klart jeg går på skolen så ofte jeg kan for det. Jeg har gledet meg til å studere dette i et helt år! Jeg har full kontroll, så dere kan ta det helt med ro.


Sko fra Bershka, veske fra Charles & Keith, Kjole fra Mango, Smykker fra H&M

Sånn, det var dagens takketale + pep talk.
Hehe. Håper dere liker den nye kjolen! <3

29 kommentarer

Siste innlegg