T.O.D.A.Y

Figure out what makes you happy, and do more of it!

For en film vi så i går. Dere må bare se å komme dere på kino og se “Let’s be cops”. Den var så morsom! Eller… Iselin lo av filmen, og jeg lo av Iselin. Hun klarte nemlig ikke å beherske seg, og brølte av latter så hele salen snudde seg. Ikke bare under et par scener må dere tro.. Nei, gjennom hele filmen! Jeg tror flere i sal 6 på stavanger kino fant venninnen min minst like underholdende som filmen i går. Jeg blir vanligvis superflau under slike situasjoner, men i går kunne jeg ikke annet enn å drepe meg av latter. Tårene rant konstant og latteranfallene stoppet ikke før vi satte på bussen hjem. Gud.. Dette kinobesøket kjennes på magemusklene!

Tenkte bare jeg skulle dele noen snapshots fra morgenen min med dere. I dag skinner endelig solen igjen her! Jeg har hatt en rolig formiddag med lesing i bestemors gamle interiørblader. Får aldri nok inspirasjon til nye idèer! Ellers har jeg litt å ordne i dag. Fly og hotell til morgendagen må bestilles, for da flyr frøkna fra Stavanger til hovedstaden. <3 Dere må ha en strålende tirsdag så lenge. Vi skrives mer senere i dag vi!

Happy tuesday y’all! Don’t worry.. Friday is comming!

23 kommentarer

Siste innlegg