@marthekborge – Instalately


God kveld! Har dere fått en fin søndag så langt? Jeg forstår ikke hvor den har blitt av jeg. Timene har som vanlig bare forsvunnet fra meg. Sånn er det når man sover bort halve dagen! Det eneste som har stått på planen denne søndagen er lesing. Ikke av pensum, men av en roman kalt “Bak den vakre fasaden”. Noen som har lest den? Krysser fingrene for at jeg blir ferdig med den til i morgen så jeg kan se og få skrevet en anmeldelse av den. Det er jo en halv evighet siden sist vi hadde en bokanmeldelse her på bloggen!

Ellers storkoser jeg meg fremdeles her i Stavanger. Arh, jeg skulle gjort mye for å få bli her i en uke til, men jeg har mye spennende på planen for den kommende uken. Jeg reiser blant annet inn til hovedstaden for et spennende event! -Men mer om det skal dere få senere! Nå tenkte jeg bare å dele mine siste insta-bilder med dere. Det begynner å bli en stund siden forrige oppsummering! <3



Selfies, selfies, selfies. <3 Får man nok selfies på en instagramkonto?
Tror ikke det. Til dere som ikke alt gjør det, følg meg gjerne: @marthekborge

21 kommentarer

Siste innlegg